Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@10:49:35 GMT

قاضی زاده هاشمی: تورم را به زیر ۵ درصد می‌رسانیم

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۲۱۸۵

قاضی زاده هاشمی: تورم را به زیر ۵ درصد می‌رسانیم

قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: در طول ۴ سال نرخ تورم را از ۵۰ درصد فعلی به زیر ۵ درصد کاهش می‌دهیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

سید امیرحسین قاضی زاده‌هاشمی‌، برای شرکت در برنامه «دومین گام» رادیو اقتصاد وارد ساختمان رادیو شد. این برنامه ۱۱ خرداد ساعت ۹ صبح روی موج رادیو می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در سومین روز پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛ نامزد‌ها به ارائه برنامه‌های خود در رسانه ملی می‌پردازند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

می‌توانیم در سال اول تورم ۵۰ درصد فعلی را به نصف برسانیم آقای سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در حاشیه ضبط برنامه رادیویی خود در جمع خبرنگاران افزود: براساس برنامه ریزی‌ها می‌توانیم در سال اول تورم ۵۰ درصد فعلی را به نصف برسانیم و بعد از آن تا سال چهارم به ۵ درصد کاهش دهیم به گونه‌ای که ثبات تورمی کاهشی باقی بماند.
وی گفت: دولت من، دولت ثبات و آرامش است و می‌خواهد نقدینگی را مهار و به سمت تولید هدایت کند. قاضي زاده هاشمي با اشاره به مشكلات مستمر نقدينگي كشور افزود: بسياري از كشورهاي جهان تورم بالا را تجربه كرده و آن را در نهايت كاهش داده اند. قاضی زاده‌هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری  گفت: تورم را به زیر ۵ درصد می‌رسانیم.
 نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه افزود:  ۲ سال است روی کنترل تورم و راه‌های مهار آن در حال مطالعه هستیم. ۵۱ برنامه تحت عنوان کتاب دولت اعتماد برای کاهش تورم چاپ کرده ایم.  در طول ۴ سال نرخ تورم را از ۵۰ درصد فعلی به زیر ۵ درصد کاهش می‌دهیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه اولین تجربه کاندیداتوری ام است، گفت: برای من همه موضوعات جدید است.  خودم و برای شما( خبرنگاران)  و مردم جدید هستم.   قاضی زاده هاشمی افزود: چون فضا، فضای کرونایی است و امکان حضور در استانها وجود ندارد، جبران برنامه ریزی ها از صدا و سیما فوق العاده و جای تشکر دارد.  وی گفت: فشرده بودن زمان برای ارائه برنامه ها کیفیت کار را کاهش می دهد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری در تلویزیون:

شبکه یک سیما برنامه «با دوربین (رییس جمهور)» را با حضور کاندیدای شماره ۱۳ (محسن رضایی میرقائد) در ساعت ۱۹:۱۵ پخش خواهد کرد.
در شبکه دو سیما نیز بخش خبری ۲۰:۳۰ به کاندیدای شماره ۱۲ (عبدالناصر همتی) اختصاص دارد و همچنین گفت‌وگوی ویژه خبری مربوط به همین کاندیدا از ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه پخش خواهد شد.

برنامه‌های تبلیغاتی رادیو برای نامزد‌های ریاست جمهوری:
رادیو ایران برنامه «شمارش معکوس» را با حضور میرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی در ساعت ۱۸ پخش می‌کند؛ این شبکه همچنین گفت‌وگوی ویژه خبری مربوط به عبدالناصر همتی که در ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه دو پخش می‌شود را به صورت همزمان روی آنتن می‌برد.
رادیو جوان برنامه «صدای جوان» مربوط به کاندیدای شماره ۱۵ یعنی سید ابراهیم رئیسی را ساعت ۱۹ پخش می‌کند، بازپخش این برنامه روز بعد ساعت ۱۰ خواهد بود. همچنین بازپخش برنامه روز گذشته با حضور سعید جلیلی در ساعت ۱۰ صبح یکشنبه در رادیو جوان اتفاق می‌افتد.
رادیو اقتصاد هم برنامه «دومین گام» مربوط به کاندیدای شماره ۱۷ (علیرضا زاکانی) را در ساعت ۹ صبح به روی آنتن می‌برد؛ بازپخش این برنامه روز بعد ساعت ۱۶ است. رادیو اقتصاد همچنین تکرار برنامه محسن مهرعلیزاده را ساعت ۱۶ یکشنبه پخش خواهد کرد.
رادیو پیام نیز پیام‌های انتخاباتی نامزد‌ها خطاب به مردم را در طول روز از ساعت ۱۱ تا ۱۹ پخش می‌کند.
در سومین روز از تبلیغات کاندیدا‌ها در صداوسیما، رادیو فرهنگ برنامه‌ای ندارد.

براساس برنامه‌ریزی رسانه ملی سه مناظره سه ساعته در روز‌های دوشنبه (۱۷ خرداد)، جمعه (۲۱ خرداد) و سه‌شنبه (۲۵ خرداد)، زنده از شبکه خبر و شبکه یک پخش خواهد شد.   پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در رادیو و تلویزیون از جمعه، هفتم خرداد ماه آغاز شده‌است.

سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلی‌زاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند.     برچسب ها: قاضی زاده هاشمی ، انتخابات ، 1400

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قاضی زاده هاشمی انتخابات نامزد انتخابات ریاست جمهوری برنامه های تبلیغاتی کاندیدای شماره زیر ۵ درصد ۵۰ درصد فعلی پخش خواهد برنامه ها نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه برنامه ریزی‌های لازم جهت تخصیص بودجه طرح و پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب انجام تا مقدمات امکان تخصیص بودجه از طریق سازمان برنامه و بودجه استان فراهم شود.  در این جلسه همچنین مصوبات سفر ریاست جمهوری و مصوباتی که با دستور مقام عالی استان جهت اجرا به شرکت آب و فاضلاب استان تکلیف شده اند نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • مهار کامل تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی