Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@12:02:49 GMT

اعلام حمایت جبهه پایداری از سیدابراهیم رئیسی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۲۹۸۵

اعلام حمایت جبهه پایداری از سیدابراهیم رئیسی

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه این جبهه آقایان رئیسی، محصولی و جلیلی را به‌عنوان گزینه‌های اصلح در نظر داشت، گفت: در نهایت با توجه به اجماع آقای رئیسی را بعنوان اصلح معرفی می‌کنیم.

به گزارش مشرق، مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: جبهه پایداری بنابر رسالت گفتمانی و انقلابی خود با درک عمیق آلام و مشکلات مردم وفادار به اسلام و انقلاب و همه آحاد مردمی که درایران اسلامی زیر پرچم پرافتخار اسلام زندگی می کنند و با عنایت به اینکه عملکرد گفتمان محور وعدالت بنیان با روحیه فداکاری و ایثار ملهم از خط و اندیشه شهیدان راه فصیلت و خدمت بی منت، می تواند رافع کل مشکلات موجود که مردم عزیز گریبان‌گیرآن هستند باشد و ملت شریف و بصیر ما به خوبی درک کرده‌اند که هرگاه امور دست افراد فداکار و با تقوا و بصیر و توانمند و انقلابی باشد بطور قطع بهترین و گواراترین خروجی را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ویدئوسازی باهدف تخریب رئیسی +عکس

متقی فر در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دولت اسلامی مسئول معیشت مردم است در کنار تلاش بی‌دریغ و مجدانه و جهادگرانه جهت حل مشکلات اقتصادی در سایر موضوعات و مطالبات جدی مردم نیز تلاش بایسته را باید داشته باشد و غرور وعزت ملی و زندگی شرافتمندانه مطابق شاخص‌های برگرفته از آموزه های اسلام ناب محمدی که در بیانات امام راحل(قدس سره) و ولی حاضر و عزیز بطور واضح و روشن متجلی است صیانت نماید و روز به روز بر عزت و شرف دولت و ملت بیفزاید و تمام مساعی خود را مصروف بر طرف کردن آلام و فشارها و محنت‌های بی سابقه‌ای که در این هشت سال متحمل شده اند نماید.

ببینید: عکس/ افتتاح ستاد مستقل مردمی آیت‌الله رئیسی

وی در ادامه افزود: جبهه پایداری با چنین نگرش انقلابی پس از ارزیابی دقیق نامزدهای مطرح در جبهه انقلاب را مطابق شاخصهای اعلامی از سوی رهبر عزیزمان بررسی نمود و نهایت جهت نزدیک شدن به انتخاب اصلح از میان جناب آقای  رئیسی و جناب مهندس محصولی و جناب دکتر جلیلی در شورای مرکزی جمع‌بندی نمود و مقرر شد پس از ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری از سه نفر از بزرگواران یک نفر به عنوان گزینه نهایی و اصلح به مردم عزیز و شریف ایران معرفی شود که نهایتا جناب آقای محصولی علی رغم اصرار اعضاء شورای مرکزی جبهه از ثبت نام خود داری نمود. و در نهایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی با توجه به اجماع اغلب جریانات ونیروهای جبهه انقلاب جناب آقای رئیسی را بعنوان اصلح به مردم عزیز و شریف ایران اسلامی معرفی می نماید.

وی در پایان با دعوت از نیروهای انقلاب جهت استفاده از تمام ظرفیت ها جهت افزایش بصیرت و مشارکت پرشور ملت در انتخابات گفت: جبهه پایداری در این فرصت از همه نیروهای انقلاب دعوت می نماید در جهت معرفی و تبلیغ نامزد اصلح از همه ظرفیت های انقلابی استفاده نموده و در فرصت قانونی موجود به ادای تکلیف شرعی، ملی و انقلابی در جهت افزایش بصیرت و مشارکت پرشور ملت در انتخابات تلاش کنند و صحنه انتخابات را به میدانی برای ادای جهاد کبیر که مورد تاکید ولی فقیه بوده است تبدیل نمایند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین سید ابراهیم رئیسی سعید جلیلی جبهه پایداری صادق محصولی انتخابات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 جبهه پایداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در پیامی از اقشار مختلف مردم مؤمن و متدیّن استان سمنان خواستار استقبال گسترده مردم از رئیس جمهور و هیأت دولت شدند.

متن پیام به این شرح است:

استان پهناور و ممتاز سمنان خود را آماده می‌کند تا یکبار دیگر میزبان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عالی‌ترین مقام اجرایی کشور و اعضای محترم کابینه دولت سیزدهم باشد.

مردم مؤمن و ولایتمدار استان سمنان که به تعبیر رهبر فرزانه و دوراندیش انقلاب اسلامی به دینداری، دانش پژوهی، برجستگی‌های علمی و نیز هوش و استعداد بالا شناخته می‌شوند در ادوار مختلف بارها و بارها انسجام، اتحاد و همدلی خود را در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان نشان داده و در مسیر نورانی شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی بویژه سه هزار شهید استان سمنان گام برداشته‌اند.

استان سمنان با وجود مردمانی فداکار و سخت‌کوش و نیز ذخایر طبیعی ارزشمند و کم‌نظیر همواره یکی از استان‌های پیشرو در عرصه‌های گوناگون فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بوده که تحقق این مهم را مرهون تلاش آحاد مردم در شهرها و روستاهای مختلف و بصورت خاص فداکاری سه هزار شهید والامقام استان سمنان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان می‌دانیم.

اینک و در آستانه دومین دور از سفر استانی آیت‌الله رئیسی ریاست محترم و محبوب جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان و دیدار رئیس و اعضای دولت سیزدهم با مردم این استان و با عنایت به افتخارآفرینی اخیر غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح در عملیات «وعده صادق» و به منظور حمایت از برنامه‌ها و همراهی با سیاست‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در جهت رفع مشکلات ملی و استانی از آحاد مردم شریف، مؤمن و متدین استان سمنان دعوت می‌کنیم با حضور گرم خود در برنامه‌های سفر ریاست محترم جمهوری به استان بار دیگر پیوند عمیق و ناگسستنی خود را با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش بگذارند.

کد خبر 6081307

دیگر خبرها

  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • رئیسی در اجتماع مردم شاهرود: اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • دورانی که برخی می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسید،‌ گذشت
  • اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید
  • رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • رئیسی: هر تعرضی به خاک ایران پاسخی پشیمان‌کننده در پی دارد
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم