Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی در سومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بر استفاده حداکثری از ظرفیت بسیج سازندگی در اجرای پروژه ها تاکید کرد و همچنین از واگذاری اراضی با شرایط ایده آل به سرمایه گذاران جهت احداث نواحی صنعتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در این نشست با بیان اینکه توجه به تولید داخلی و مانع زدایی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و مسئولان مورد خطاب صحبت های ایشان هستند و نه مردم معمولی، افزود: در سال گذشته 75 هکتار زمین با انعقاد 200 قرارداد به بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری واگذار شده است که از زمان تاسیس استان بی سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شجاعی با تاکید بر اینکه برای حضور سرمایه گذار در استان فرش قرمز پهن می کنیم، گفت: صدور مجوز بی‌نام و تصویب اراضی بی نام برای ایجاد نواحی صنعتی از جمله راهکارهای استان برای حضور سرمایه گذار بخش خصوصی در استان است. 

وی خبر داد: برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیل در صدور مجوز، برای ۷۶ فرصت سرمایه گذاری مجوز بی نام در حوزه های مختلف صادر شد و تمام استعلام و مجوزهای لازم نیز اخذ شده است.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی پایین بودن پوشش بیمه تامین اجتماعی و بالا بودن تعداد مددجویان نهادهای حمایتی را به دلیل نبود صنایع مختلف و کم در استان دانست و افزود: ایجاد واحدهای صنعتی موجب فرآوری محصولات کشاورزی و ایجاد صنایع تبدیلی خواهد شد و نگرانی مدیران نباید موجب توقف مسیر خصور سرمایه گذار در استان شود. 

محمدعلی شجاعی گفت: باید تلاش کنیم با ایجاد شرایط بهتر سرمایه گذار خراسان شمالی را برای سرمایه گذاری انتخاب کند تا با افزایش واحدهای صنعتی نداشته های استان تامین شود.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان خراسان شمالی در ادامه تصریح کرد: همه اجزای حاکمیت در استان تلاش کرده ایم خدمتگزار خوبی برای مردم استان باشیم و وقتمان را در مورد مباحث بی مورد تلف نکنیم. 

محمدعلی شجاعی گفت: به لحاظ زیرساختی و نداشته ها نسبت به سایر استان ها وضعیت خوبی نداریم که به اعتقاد بنده ارتباطی به نوپا بودن استان ندارد چرا که 14 سال از تاسیس استان گذشته است و باید با تشخیص اولویت ها اجازه ندهیم نداشته ها سر از سفره مردم در بیاورد. 

شجاعی از انعقاد تفاهم نامه 700 میلیارد تومانی با بسیج سازندگی کشور در راستای محرومیت زدایی به ویژه در حوزه آبرسانی روستایی استان، افزود: مشکل مردم مشکل نظام است و با همین نگاه تلاش کردیم مشکلات ها را به فرصت تبدیل کنیم و از مسئولین ملی برای رفع نداشته ها مطالبه کنیم. 

وی با تاکید بر اینکه باید یاد داشته باشیم با برنامه ریزی برای حل مشکلات به کارها هجوم ببریم، گفت: مردم همیشه در صحنه، انسجام و هم افزایی و با هم بودن اجزای حاکمیت مهمترین داشته و قوت استان خراسان شمالی برای انجام کارها است. 

شجاعی در بخش پایانی سخنان خود افزود: در استان مشکل را آسیب شناسی و با برنامه زمان بندی و پای کار آمدن تمامی اجزای حاکمیت مشکلات را حل می کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج ظرفیت واگذاری نواحی سازندگی حاکمیت خراسان شمالی سرمایه گذاری اجزای حاکمیت سرمایه گذار نداشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، عارف غلامی ظهر چهارشنبه در حاشیه تشکیل میز خدمت و ارتباطات مردمی به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ضمن بیان اینکه اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت دارد، ابراز داشت: این اقدام به صورت جهادی از سال ۹۴ آغاز شده است.

وی ضمن بیان اینکه در حدنگاری مشخصات زمین ثبت می‌شود، افزود: این اقدام تثبیت مالکیت اراضی و جلوگیری از سرگردانی مردم را به همراه دارد.

مدیر کل دفتر حد نگاری اراضی منابع طبیعی کشور بابیان اینکه ۱۳۶ میلیون هکتار تثبیت مالکیت اراضی به انجام رسیده است، ابراز داشت: اجرای ۱۰۰ درصدی این طرح در دست پیگیری و اجرا است.

غلامی ضمن بیان اینکه اجرای طرح کاداستر کاهش تصرفات و تخلفات را در حوزه اراضی به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: این طرح با همکاری سازمان اسناد و املاک یکی از دغدغه‌های مردمی را پیرامون تقاضا از دستگاه‌های متولی تسهیل کرده است.

وی افزود: تسهیلگری به این صورت خواهد بود که به جای ارائه درخواست‌ها به صورت حضوری به واسطه سامانه پنجره واحد مدیریت زمین ثبت دستگاه‌ها در چهار چوب مشخص شده و به صورت الکترونیک پاسخگو است.

کد خبر 6080961

دیگر خبرها

  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت داشته است
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • مهمترین نکات خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
  • سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود