Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس از پیگیری حقوقی حوادث رخ داده برای تیم فوتبال این باشگاه در اصفهان خبر داد. به گزارش ایسنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به پیگیری و سوالات هواداران به اطلاع می‌رساند؛ این باشگاه با طرح دو شکایت، در حال پیگیری حمله به اتوبوس حامل سرخپوشان با نارنجک‌های دست‌ساز در اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال پرسپولیس در دو سفر اخیر خود به شهر اصفهان و در جریان عزیمت به ورزشگاه محل برگزاری مسابقات با مزاحمت و حمله برخی افراد روبرو شده است. در مورد اول این اقدامات باعث تاخیر پرسپولیس در رسیدن به ورزشگاه برای بازی با سپاهان و التهاب بین اعضای تیم، قبل از شروع مسابقه شد. برای بازی با ذوب‌آهن نیز حمله، رویکرد خشن‌تری به خود گرفت. با توجه به خطرناک بودن نوع حمله، موضوع به طور جدی از سوی باشگاه در حال پیگیری است.

بر این اساس با توجه به خطری که امنیت اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و مردم عادی را به خطر انداخت، باشگاه پرسپولیس در وهله اول، شکایتی را برای فدراسیون فوتبال جهت رسیدگی در ارکان قضایی آن تنظیم و ارسال کرده است و شکایت دوم نیز در شعبه یک بازپرسی فلاورجان اصفهان و از دو فردی انجام شد که از سوی نیروی انتظامی، به عنوان مسببان حادثه، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

اخبار کامل پیگیری این پرونده و آرا و نتایج آن به صورت شفاف و فوری از سوی ارگان‌های خبری رسمی باشگاه پرسپولیس به اطلاع اهالی فوتبال می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت امور خارجه لبنان، بعدازظهر امروز چهارشنبه، در بیانیه‌ای اعلام کرد از طریق هیئت اعزامی خود به مقر سازمان ملل متحد، رونوشتی از ۲۲ نامه و شکوائیه علیه اسرائیل را برای دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت ارسال کرده است.

براساس این بیانیه، در این شکوائیه‌ها به نقض قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت توسط اسرائیل اشاره شده و در عین حال، از اعضای شورای امنیت خواسته شده تجاوزات اسرائیل را محکوم کنند و جلوی نقض حاکمیت لبنان توسط اسرائیل و ایجاد جنگی گسترده در منطقه را بگیرند.

در این شکایت‌نامه‌ها همچنین پاسخ مفصل لبنان به ادعا‌های اسرائیل که در آنها بیروت به نقض قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت متهم شده بود، ارائه شده است.

این بیانیه پس از آن صادر شد که جنگنده‌های اسرائیلی، بامداد چهارشنبه، با حمله به یک مرکز پزشکی در جنوب لبنان ۷ شهروند این کشور را به شهادت رساندند و چند نفر دیگر را مجروح کردند.

مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به این حمله، شهرک اسرائیلی «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی را با ده‌ها راکت مورد حمله قرار داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشان: فوتبال ایران با مدیریت بیگانه است
  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس | اتفاق تاریخی رقم خورد
  • رضا اسدی از پرسپولیس به AFC شکایت کرد
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد
  • بازگشت صادقی و اسماعیلی‌فر به تمرین پرسپولیس
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار