Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@00:49:06 GMT

کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال در کوره آجرپزی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۴۰۱۷

کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال در کوره آجرپزی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۸۲۰ دستگاه ماینر قاچاق که در یک کوره آجر پزی نصب و ارز دیجیتال استخراج می کردند، خبر داد.

 سردار "محمدرضا میرحیدری" بیان داشت: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه تعداد زیادی ماینر قاچاق در یک کوره آجر پزی نصب و راه اندازی شده اند و ارز دیجیتال تولید می کنند، ماموران کلانتری ۲۳ شهر اصفهان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از انجام هماهنگی لازم از کوره آجرپزی بازدید شد که ۸۲۰ دستگاه ماینر قاچاق حین استخراج ارز دیجیتال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: ارزش دستگاه های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲۵۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

سردار میرحیدری با اشاره به اینکه مالک در محل حضور نداشته ولی شناسایی شده و دستگیر خواهد شد، خاطر نشان کرد: متاسفانه افرادی هستند که برای منفعت و سود بیشتر خود انرژی برق را با نصب و راه اندازی ماینر های قاچاق هدر می دهند که این افراد با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو می شوند و نیروی انتظامی در این خصوص نیازمند گزارش های مردمی و تعامل مردم با پلیس است.ایلنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مرادی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: هر دستگاه ماینر معادل یک دستگاه کولر گازی ۲۴ هزار برق مصرف می‌کند که این امر فشار بسیار زیادی را به شبکه تحمیل می‌کند.

وی با بیان اینکه ماینرها، آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان وارد می‌کنند، گفت: از برنامه‌های مهم این شرکت، با توجه به سهم بالای مصرف برق دستگاه‌های ماینر، کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز و برخورد قانونی با افراد متخلف است.

مرادی افزود: دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف زیاد برق، باعث فشار بیشتر به شبکه، ایجاد نوسان و در نهایت، خسارت به لوازم برقی مشترکان می‌شود و همراهی و ارائه گزارش‌های مردمی نقش مهمی در شناسایی و کشف مراکز غیرمجاز رمز ارز دارد.

وی تصریح کرد: در بازدیدهای دوره‌ای گروه‌های جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز شهرستان بویراحمد، این ماینرها، از یک اشتراک کشاورزی شناسایی و به همراه ۴۰۰ متر شبکه غیر مجاز جمع آوری و به مراجع قانونی تحویل داده شد.

کد خبر 6080078

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت
  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد