Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ابوطالب جلالی روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود افزود: به برخی از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان به دلیل تبلیغ زودهنگام تذکر داده شد.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه های اجرایی مکلف به تضمین انتخابات با رقابت عالی، مشارکت خوب مردم و سلامت برگزاری برای مردم هستند، تصریح کرد: در همه حوزه‌ها به ویژه شورای تأمین، نظارت و رصد خوبی بر مسایل انتخابات شهرستان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی، انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاها را مهمترین رویداد محلی و ملی خواند و اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که به لحاظ اجتماعی و سیاسی در سطح منطقه و جهان حایز اهمیت است موجب شده تا ستاد انتخابات شهرستان با تمام تلاش و برنامه ریزی مناسب تمهیدات لازم را برای هر چه باشکوه تر شدن آن انجام دهد.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه رصد تبلیغات نامزدها روزانه توسط ستاد انتخابات در شهرستان انجام می شود، ابراز داشت: حضور داوطلبان و تبلیغات درست می تواند در ایجاد شور انتخاباتی و همچنین بالا بردن مشارکت مردمی موثر باشد.

وی با بیان اینکه تا به امروز در تقویم روزشمار فعالیت‌های ستاد انتخابات، اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده و همه دستگاه‌های اجرایی به تکالیف و مسوولیت‌های خود عمل کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در روزهای باقی مانده تا برگزاری انتخابات همکاری لازم برای اجرای مناسب روندهای انتخاباتی به بهترین شکل ادامه خواهدداشت.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه تمامی تصمیم گیری ها و برنامه ریزی هایی که انجام می شود در جهت اقتدار کشور است، افزود: از پیروزی انقلاب تاکنون به طور میانگین هر ساله یک انتخابات برگزار شد که حضور مردم در آن چشمگیر و شاخص بود، به یقین این دوره هم مشارکت حداکثری اتفاق خواهد افتاد.

جلالی با اشاره به اینکه ۱۷۰۰ دانش آموز رای اولی این شهرستان می توانند در انتخابات این دوره شرکت کنند، گفت: نشست های مجازی در این خصوص با مدیران انجام شده تا آنان به همراه والدین خود در این رای گیری شرکت نمایند.

به گفته وی، شهرداری، آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان اعلام آمادگی کردند تا فضاهای مورد نظر برای استقرار صندوق های رای را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

اهمیت رعایت اخلاق انتخاباتی به ویژه در فضای مجازی

امام جمعه شاهرود هم در این نشست گفت: به مناسبت شهادت امام صادق (ع) و یادواره شهدای روحانی مراسمی همزمان با روز ۱۶ خرداد ماه در بسطام برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباس امینی با بیان اینکه انتخابات پیش رو از مناسبت‌هایی محسوب می‌شود که برای ما دارای اهمیت بسیاری است، افزود: مسایل اجرایی از سوی فرمانداری، هیات اجرایی و نظارت از چندماه قبل در دست پیگیری است اما آنچه که باید در این شورا مطرح شود مسایل فرهنگی و اخلاقی انتخابات است.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی بد اخلاقی‌هایی صورت گرفته که نسبت به دوره‌های قبل کمتر است، تصریح کرد: برای همین مقدار بد اخلاقی‌های اندک هم می‌بایست ریل گذاری‌های فرهنگی صورت پذیرد.

امینی با بیان اینکه باید با برنامه ریزی مناسب این ریل گذاری فرهنگی انجام می شود، ابراز داشت: باید با مدیریت صحیح و مراقبت در فضای مجازی درموضوع تبلیغات شوراها و ریاست جمهوری آرامش روانی جامعه حفظ شود.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه نامزدها باید به اخلاق انتخاباتی بیشتر توجه نمایند، اظهار داشت: تخریب نامزدهای انتخاباتی امری نکوهیده است و نباید از سوی طرفداران نامزدها صورت گیرد.

وی به بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) این روز را عزای عمومی برای همیشه عنوان کردند و این روز تجلیل از شهیدان پیشاهنگ انقلاب و یاد آنان در کنار سایر شهدا می تواند راهگشا باشد.

امینی با بیان اینکه کنگره بزرگداشت آیت الله شاهرودی در سه مرحله برگزار خواهد شد، افزود: مقدمات پیش کنگره تبلیغاتی بزرگداشت آیت الله شاهرودی در شهرستان شاهرود برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه که این پیش کنگره در ۱۶ تیرماه در شاهرود برگزار خواهد شد، تصریح کرد: کنگره اصلی در شهر قم در مردادماه و مرحله سوم هم در شهر نجف برگزار خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود هم گفت: یکی از مصوبات نشست شورای فرهنگ عمومی قبل، تهیه فهرست تولیدکنندگان شهرستان بود که با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت تهیه شد و در اختیار دستگاه های اجرایی و اعضای شورا قرار گرفت.

رضا مهدیان از برگزاری نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی بخش بیارجمند در روز ۱۲ خرداد خبر داد و افزود: مصوبات این نشست زیر مجموعه شورای شاهرود خواهد بود که مصوبات، دستور نشست ها و پیگیری ها در نشست بعدی شهرستان شاهرود گزارش داده خواهد شد.

       

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شاهرود تبلیغات انتخاباتی شورای نامزدهای ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شورای فرهنگ عمومی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شاهرود تبلیغات انتخاباتی شورای نامزدهای ریاست جمهوری اخبار کنکور شورای فرهنگ عمومی ستاد انتخابات انجام می شود برنامه ریزی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان شاهرود تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مرتضی نظری گفت: در بازدید دادستان شهرستان شاهرود از ابنیه تاریخی شهر شاهرود، کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان شاهرود تشکیل شد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود افزود: این کمیته باهدف حفظ حقوق عامه و الزام دستگاه‌های متولی به انجام تکالیف قانونی خود برای حفظ و صیانت از میراث فرهنگی شهرستان خصوصاً ابنیه تاریخی تشکیل‌شده است.

مرتضی نظری گفت: کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان شاهرود به ریاست دادستان محترم شهرستان شاهرود و دبیری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود فعالیت می‌کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894572

دیگر خبرها

  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • افتتاح دو شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • بازداشت ۷۰ نفر در مناطق آلوده و جرم‌خیز شاهرود
  • تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • تجلیل فرماندار و شهردار اصفهان از «رضا واثقی» خیر نیکوکار منطقه ۱۰
  • کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان شاهرود تشکیل شد