Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از چهاربانده نمودن محور سرخ رود به آمل به طول 20 کیلومتر خبر داد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، با حضور نعمت الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی در وزارت راه و شهرسازی، سیدمحمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران، غلامی راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و  فرزانه نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ، نشست مشترکی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نظری یادآور شد: محور آمل- سرخرود به طول تقریبی 20 کیلومتر از شمال شهر آمل شروع شده و پس از عبور از روستاهای کلامحله، تمسک، نوکلا، سنگ­بست، میر­ده، احمدآباد کلیج، اسلام­محله، افراسرا و رنگی­کلا سفلی در نهایت به بلوار بهار شهر سرخرود منتهی می­شود.

وی افزود : محور آمل-سرخ­رود  علاوه بر اینکه کوتاه­ترین تامین­کننده دسترسی به مراکز جمعیتی و اقتصادی و سواحل آبی حدفاصل نقاط مبدا و مقصد است، مورد استفاده برخی از سفرهای عبوری شامل سفرهایی با مبدا سرخ­رود و محدوده اطراف آن به مقصد آمل، تهران و جنوب کشور و بالعکس، سفرهایی با مبدا سرخ­رود، فریدون­کنار، بابلسر، بهنمیر و محدوده­های اطراف آن به مقصد چمستان، لاویج و تفرجگاه­های واقع در غرب آمل و بالعکس و سفرهایی با مبدا شمال شهر آمل به سمت فریدون­کنار، بابلسر و بالعکس نیز است.

مدیرکل راه و شهرسازی خاطر نشان ساخت: با توجه به نرخ رشد ترافیک، افزایش تردد در سال­های آینده سبب تکمیل سطح سرویس وضعیت موجود این محور خواهد شد، لذا بهسازی و چهارخطه نمون محور به صورتی­که بتواند حجم ترافیک عبوری را در شرایط مناسب سرویس­دهی کند، ضروری به نظر می­رسد.

نظری افزود: از منظر بررسی­های ایمنی انجام گرفته، محور مذکور یکی از حادثه­خیزترین مسیرهای شهرستان محمودآباد لقب گرفته است.

وی یادآور شد: بررسی اطلاعات تصادفات حاکی از آن است که بخش عمده­ای از تصادفات ناشی از انحراف به چپ، عدم توجه به جلو، عدم رعایت حق تقدم و عدم رعایت فاصله طولی است. از آنجا که بسیاری از این علت­ها در صورت ارتقا به چهارخطه با نصب جداکننده میانی تبدیل شود تا حد بسیار زیادی مرتفع خواهد شد؛ لذا در زمینه ایمنی ترافیک نیز ارتقا مسیر به چهارخطه ضروری به نظر می­رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران درخاتمه خاطرنشان ساخت : مطالعات توجیه اولیه بهسازی جاده مذکور در سال 1399 توسط اداره کل راه و شهرسازی مازندران انجام شده و پس از تایید توسط وزارت راه و شهرسازی، مطالعات برای سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شده است تا پس از بررسی در کمیسیون ماده 23 در صورت تایید، مطالعات مراحل اول و دوم و اجرای پروژه مطابق با اعتبار مصوب، آغاز شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: احداث باند با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی راه و شهرسازی سرخ رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارزیابی مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار بررسی مصوبات سفر رئیس جمهوری شد و گفت: لازم است با بررسی مصوبات سفر نسبت به اجرایی شدن مصوبات پیگیری داشته باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر ساری ضمن تشکر از خدمات شهرداری به‌مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی اظهار داشت: مسافران زیادی وارد استان شدند که تلاش برای ارائه خدمات به آنان بوده است.

وی با اشاره به برخی معضلات سطح شهر ساری بیان کرد: برخی مشکلات باقی‌مانده از گذشته بوده و باید برای برخی مشکلات هم که روزمره است چاره‌اندیشی کرد و نباید دست روی دست گذاشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد: ساری به‌عنوان مرکز استان مستلزم توجه در بخش روان‌سازی ترافیک، مدیریت پارک‌ها و مدیریت شهرداری و نیروهاست.

لائینی توجه بر محیط‌ زیست، منابع‌طبیعی و برخورد با متجاوزان در کنار کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهم قلمداد کرد و گفت: لازم است مرکز استان در صرفه‌جویی استفاده از آب، برق و گاز پیشگام باشد.

محمدی لائینی افزود: وجود چند محله نسبتا آلوده در مرکز مازندران یکی از معضلات بوده و رسیدگی  به مسائل بهداشتی از اهمیت برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: شهرداری معلول شهرسازی درست است و اگر شهرسازی دچار مشکل شود، شهرداری هم دچار مشکل‌ می‌شود و باید روند شهرسازی مهندسی شود. بررسی اینکه چگونه باید مجوز داده شود و بعد از مجوز چگونه باید نظارت صورت گیرد و با تخلفات برخورد شود اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود:  تخلفات در ساخت‌ و سازها را نباید با جریمه تمام کرد و این بدترین شکل حل یک مساله است که با جریمه تمام شود. باید اصول شهرسازی و استانداردها در ساری پیاده سازی شود. باید طرح‌های کلان را در دستور کار قرار دهیم.

آیت الله لائینی افزود: در رابطه با مصوبات سفر ریاست جمهوری مسئولان شهرستان ساری باید ببینند در گذشته چه تصمیماتی در سفر رئیس‌جمهور گرفته شد و مصوبات را پیگیری کنند تا در سفر رئیس‌جمهور اعلام کنیم بخشی از مصوبات انجام نشده و از مسئولان گلایه‌مند هستیم. باید با متعرضان و متجاوزان شدیدا برخورد شود.

محمدی لائینی به وجود پتانسیل‌های گردشگری شهرستان ساری اشاره و بیان کرد: ساری دارای مکان‌های میراثی خوبی است که باید بازسازی شود. شهرداری ساری با توجه به دارا بودن 5 هزار نیرو اگر نمی‌تواند درآمدزایی کند، مولدسازی کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه لازم است مسئولان از دقایق و لحظه‌ها برای خدمت به مردم استفاده کنند تا کارنامه خوبی داشته باشند، افزود: مردم فرد خادم را از غیرخادم تشخیص می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • لزوم ارزیابی مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران
  • پرونده خندقلو در وزارت راه؛ آیا این گره ترافیکی خراسان شمالی باز می شود؟
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • توسعه ناوگان حمل و نقل در اربعین/ ممنوعیت فروش بلیت چارتری نجف
  • واکنش روسیه به افزایش حضور نظامی ناتو در شمالگان