Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@11:29:16 GMT

شایعه تماس رامین رضاییان با رییس فدراسیون

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۵۱۶۹

شایعه تماس رامین رضاییان با رییس فدراسیون

دراگان اسکوچیچ باز هم رامین رضاییان را به اردوی تیم ملی دعوت نکرد.

به گزارش طرفداری، در ایام عید وقتی اسکوچیچ ملی پوشان را برای بازی با سوریه دعوت کرده بود و خبری از نام رضاییان نبود. شایعه شده بود رامین رضاییان برای رییس فدراسیون پیغام فرستاده و در خواست تماس با او را داشته است اما عزیزی خادم در جواب پیام رضاییان گفت اصلا در محدوده فنی ورود نمی کند و صلاح نیست رییس فدراسیون و بازیکنان دور مانده از لیست تیم ملی با هم ارتباط مستقیم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی شایعه شده رضاییان جدیدا از طریق یک دوست مشترک با شهاب عزیزی خادم تماس گرفته و در مورد این که اسکوچیچ به تیم ملی دعوتش نمی کند، گلایه کرده است.

از متن گفتگوی رامین رضاییان و رییس فدراسیون فوتبال اطلاعی در دست نیست. اطرافیان رضاییان مدعی هستند اسکوچیچ تحت تاثیر برخی مشاوره ها او را به تیم ملی دعوت نمی کند. پیش از این گفته می شد به دلیل افشاگری فردی در اینستاگرام برای رامین رضاییان پرونده اخلاقی تشکیل شده و او در لیست سیاه قرار گرفته اما گویا برخی افراد از داخل فدراسیون قبلی به رامین اطلاع داده بودند آن پرونده که بیشتر شبیه اخاذی از بازیکن سابق تیم ملی بود بسته شده و رضاییان برای بازگشت به تیم ملی هیچ مانع انضباطی ندارد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رییس فدراسیون رامین رضاییان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: محرومیت رامین از بازی پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دقیقه وقت تلف شده نیمه اول، رامین رضاییان با دریافت چهارمین کارت زرد، از بازی بعدی تیم ملوان مقابل پرسپولیس محروم شد.

او در حالی چهارمین کارت زرد را گرفت که زمان بازی عملا به پایان رسیده بود اما یک خطا روی بازیکن ملوان، داور بازی را مجاب کرد تا یک اخطار به مدافع راست سپاهان نشان دهد.

این شاید بهترین خبر برای اوسمار و بازیکنان پرسپولیس باشد که هفته آینده در دیدار سرنوشت ساز به مصاف سپاهان خواهند رفت و حالا غیبت رضاییان معادلات را برای این تیم تغییر می‌دهد.

دیگر خبرها

  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ ۳ کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس
  • رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد
  • رامین رضاییان از بازی با پرسپولیس محروم شد
  • فوری: محرومیت رامین از بازی پرسپولیس!