Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله رییسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز از شهرک صنعتی عباس آباد دیدن کرد و در جمع کارگران از کابینه ائتلافی دولت مردمی رونمایی کرد. خبرگزاری میزان _ صفحه اینستاگرامی آیت الله سید ابراهیم رییسی با انتشار تصاویری از بازدید سر زده وی از شهرک صنعتی عباس آباد نوشت: حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی به صورت از پیش اعلام نشده از شهرک صنعتی عباس اباد که بخش قابل توجهی از واحد‌های آن در حال حاضر تعطیل شده، بازدید و با حضور در جمع تولیدکنندگان و کارگران شهرک صنعتی عباس آباد، با آنان گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری: من امروز برای اعلام ائتلاف ناگسستنی دولت مردمی، با شما تولیدکنندگان و کارگران عزیز، به اینجا آمده‌ام.   من دست استمداد به سمت همه نیرو‌های مولد و ضدفساد برای ساختن ایران قوی دراز می‌کنم.   برخورد‌های پلیسی و قضایی با واردات بی رویه و قاچاق کالا کافی نیست، ریشه مافیا را باید از طریق دولت خشکاند.   ما نیازمند یک خیزش عمومی و اجتماعی برای برپایی ایران قوی هستیم. این خیزش عمومی حتما نیاز به هم پیمانی یک دولت مردمی با نیرو‌های مولد کشور دارد.   متاسفانه سالهاست این نیرو‌ها و پیشرانان حقیقی کشور توسط ساختار‌های فسادزا و معیوب، روز به روز درحال ضعیف‌تر شدن هستند.   فقط قدرت نظامی امنیت آور نیست بلکه تولید برتر و با کیفیت و قابل رقابت با نوع خارجی نیز تولید قدرت می‌کند و امروز قدرت کشور در گرو اقتدار در تولید است.   اصلاح نظام بانکی کشور یکی از اولویت‌های دولت مردمی است.   از هر مجموعه‌ی اقتصادی که بازدید کردم، مردم از مدیریت بانکی گله‌مند بودند. در قوه قضائیه جلسات پی در پی با مسئولان بانکی داشتم و تلاش‌های فراوانی برای اصلاح وضع موجود کردم، اما این اقدامات کافی نیست. باید در سرمنشا، ریشه فساد را بخشکانیم و من برای انجام این ماموریت بزرگ وارد صحنه شده‌ام.   دولت وظیفه هدایت، حمایت و نظارت دارد، اما نباید صدور مجوز‌ها باعث اخلال در روند تولید شود.   دولت باید بر فعالیت‌های تولیدی نظارت داشته باشد، اما نباید با مجوز‌ها و تصمیمات خلق الساعه دست و پای تولیدگر را ببندد.   کارآفرین و تولیدگر باید بتواند برنامه ریزی و پیش بینی داشته باشد و مجوز‌های دست و پا گیر و بی ثباتی در مقررات و تصمیم گیری‌ها مانع این کار است و الزام تولیدکننده و کارآفرین به اخذ مجوز‌های متعدد، باید جای خود را به نظارت پسینی دولت بدهد.   راه حل مقابله با قاچاق این است که ارزی که از مسیر صادرات به دست می‌آید وارد حوزه تولید شود و این وظیفه دولت است که بر این موضوع نظارت کند.   اگر قانون برنامه توسعه اجرا می‌شد، امروز واحد‌های تولیدی با قطعی چند ساعته برق و تعطیلی تولید مواجه نمی‌شدند و شاهد این میزان خسارت نبودیم.         بیشتر بخوانید: بررسی وعده انتخاباتی آیت الله رئیسی؛ از چه روشی می‌توان هزینه درمان را نصف کرد؟ انتهای پیام/ برچسب ها: انتخابات 1400 اخبار انتخابات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات 1400 اخبار انتخابات شهرک صنعتی عباس دولت مردمی عباس آباد آیت الله مجوز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه

جلال محکی کارشناس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به نظارت جدی که روی پارکینگ‌ها در یک ماه اخیر و خصوصا ایام نوروز صورت گرفته، گفت : در این مدت ۵۰ پارکینگ را بازرسی کردیم و برای ۱۱ پارکینگ پرونده تشکیل شد.

وی از محکوم شدن و جریمه هشت پارکینگ با مبلغی بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد و عنوان کرد: دو پارکینگ متخلف را پلمب کردیم.

کارشناس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر پارکینگ‌ها صرفا محدود به پارکینگ‌های دارای مجوز نبوده، افزود: هر پارکینگی که در سطح شهر خودرو پذیرش می‌کرد را رصد کردیم و بیشتر موارد تخلف هم مربوط به پارکینگ‌های فاقد مجوز بوده است.

محکی، گرانفروشی و نداشتن مجوز را از بیشترین موارد تخلف پارکینگ‌های کرمانشاه دانست و یادآور شد: عمده این تخلفات در پارکینگ‌های محدوده «پارکینگ شهرداری» رخ داده است.

وی تاکید کرد: پارکینگ‌هایی که فاقد مجوز فعالیت هستند باید هرچه زودتر نسبت به تعیین تکلیف مجوز خود اقدام کنند و پارکینگ‌های مجاز نیز موظف به نصب نرخ‌نامه و رعایت آن هستند.

کارشناس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر پارکینگ‌های کرمانشاه ادامه‌دار خواهد بود، اظهار کرد: شهروندان هم می‌توانند هرگونه تخلف پارکینگ‌ها را از طریق سامانه ۱۳۵ با تعزیرات در میان بگذارند و بدانند در کوتاه‌ترین زمان به تخلفات رسیدگی خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آیا دستمزد پائین کارگران می‌تواند، جوابگوی مسکن، پوشاک و خوراک آنها باشد؟
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • پاکستان نام یکی از خیابان‌ها را به «ایران» تغییر داد
  • نام یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به «ایران» تغییر یافت
  • پاکستان نام یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد را به «ایران» تغییر داد
  • حجت الاسلام رییسی وارد اسلام‌آباد شد
  • ارز آوری حدود ۷ میلیون دلاری صادرات کیوی عباس آباد
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • آیت الله رییسی بامداد دوشنبه عازم پاکستان و سریلانکا می‌شود