Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون فوتبال عراق لیست نهایی خود را برای حضور در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را اعلام کرد.

اسامی بازیکنان تیم ملی عراق برای دیدار با تیم ملی کشورمان و دیگر رقبا به شرح زیر است: جلال حسن، فهد طالب، احمد باسل، علاء مهاوی، مصطفی محمد، احمد ابراهیم، سعد ناطق، علی فائز، میثم جبار، کرار عامر، علی عدنان، ضرغام اسماعیل، امجد عطوان، صفا هادی، بشار رسن، محمد قاسم،علی حصنی، سجاد جاسم، ابراهیم بایش، همام طارق، شیرکو کریم، حسین علی، علاء عبدالزهره، ایمن حسین، مهند علی و محمد داود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراق با ۱۱ امتیاز صدرنشین گروه سوم انتخابی جام جهانی است. بحرین با ۹ امتیاز دوم و تیم ملی کشورمان با ۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. بازی ها از پنجشنبه به میزبانی منامه آغاز می شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی عراق انتخابی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی تیم ملی فوتسال برای جام ملت‌های آسیا اعلام شد

بازیکنان فهرست نهایی تیم ملی فوتسال کشورمان برای شرکت در جام ملت‌های آسیا مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اسامی 14 بازیکن نهایی این تیم برای اعزام به رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 تایلند را به شرح زیر اعلام کرد:

باقر محمدی، سعید مومنی، علی خلیل‌وند، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد، سعید احمد عباسی، سالار آقاپور، مهدی کریمی، علی اکرمی، مسعود یوسف و بهروز عظیمی.

اولادقباد؛ تنها ابهام لیست ایران برای فوتسال جام ملت‌های آسیا

به گزارش تسنیم، مصدومیت اولادقباد پیش‌تر زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال غیبت وی در جام ملت‌های آسیا ایجاد کرده بود که با اعلام کادر فنی تیم ملی، وی مشکلی برای همراهی ایران در رقابت‌های آسیایی ندارد.

برنامه بازی‌های ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا به شرح زیر است:

پنجشنبه 30 فروردین 1403
ایران - افغانستان، ساعت 12:30

شمس: هر 14 بازیکن ایران عوض شوند، باز هم قهرمان آسیا می‌شویم

شنبه اول اردیبهشت 1403
بحرین - ایران، ساعت 17:30

دوشنبه 3 اردیبهشت 1403
ایران - کویت، ساعت 17:30

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیست تیم ملی والیبال ایران با یک سورپرایز بزرگ
  • لیست تیم ملی والیبال اعلام شد؛ بازگشت امیر غفور!
  • رسمی: لیست تیم ملی والیبال ایران با یک سورپرایز بزرگ
  • تیراندازی انتخابی المپیک، نوروزیان فینالیست شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان فینالیست شد
  • حضور دادمرز در نیمه نهایی
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • گل‌خندان از صعود به نهایی تپانچه ۱۰ متر بازماند
  • تیراندازی انتخابی المپیک| ناکامی بانوان ایران در بخش تپانچه
  • لیست نهایی تیم ملی فوتسال برای جام ملت‌های آسیا اعلام شد