Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تفاهم‌نامه‌های مطالعاتی توسعه میدان آزادگان بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی امضا می‌شوند.
به گزارش شانا، فردا (دوشنبه، دهم خردادماه) در مراسمی با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، تفاهم‌نامه‌های مطالعاتی توسعه میدان مشترک آزادگان بین شرکت ملی نفت ایران و پنج شرکت اکتشاف و تولید ایرانی امضا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سه تفاهم‌نامه بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌ توسعه نفت و گاز پرشیا برای انجام مطالعه توسعه بخش شمالی میدان آزادگان، شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های پتروپارس و توسعه پترو ایران برای انجام مطالعه توسعه بخش مرکزی میدان آزادگان و شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های گسترش انرژی پاسارگاد و شرکت انرژی دانا برای انجام مطالعه توسعه بخش جنوبی میدان آزادگان امضا می‌شود.
میدان آزادگان بزرگترین میدان مشترک نفتی کشور است که با وسعت 1500 کیلومتر مربع در مجاورت مرز عراق و در حدود 80 کیلومتری غرب اهواز واقع شده است، نفت درجای این میدان حدود 32 میلیارد بشکه نفت برآورد می‌شود و با میدان مجنون عراق مشترک است.
آغاز عملیات اجرایی سه طرح نگهداشت تولید گاز در زاگرس جنوبی
در آیین فردا، عملیات اجرایی طرح نگهداشت تولید گاز میدان‌های هما، وراوی و تابناک در گستره شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز با برقراری ارتباط با محل طرح در جنوب استان فارس، آغاز می‌شوند.
میدان‌های هما، وراوی و تابناک در منطقه عملیاتی پارسیان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در مجاورت شهرهای پارسیان، لامرد، خنج و مهر قرار دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت ملی نفت ایران و شرکت میدان آزادگان تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد

به گزارش جماران؛ یادداشت تفاهم امنیتی بین دبیران شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در سن‌پترزبورگ به امضا رسید.

فارس نوشت: در تداوم دیپلماسی فعال امنیتی و همکاری‌های امنیتی منطقه‌ای، عصر امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه توسط علی‌اکبر احمدیان و نیکلای پاتروشف دبیران شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در سن‌پترزبوگ امضا شد. 

بر اساس این یادداشت تفاهم، سطح مناسبات و همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف راهبردی افزایش خواهد یافت.

 

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند