Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: اکثریت اعضای کمیسیون پس از استماع گزارش تخلفات در حوزه نشر، پژوهش، اداری و استخدامی و عمرانی و دفاعیات رئیس سازمان سمت رأی مثبت به اعمال ماده (۲۳۴) آیین‌نامه داخلی در خصوص این موضوع دادند.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نشست امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: در ابتدای نشست امروز درباره موضوع انتخاب اعضای هیأت رئیسه کمیسیون برای اجلاسیه دوم بحث و بررسی صورت گرفت و انتخاب هیأت رئیسه کمیسیون به جلسات آینده موکول شد که تصمیم در خصوص روز رأی گیری در جلسه هیأت رئیسه کمیسیون اتخاذ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رسیدگی به تقاضای ماده (۲۳۴) آئین‌نامه داخلی مجلس در خصوص عملکرد سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی و انسانی دانشگاه‌ها (سازمان سمت) با حضور مسئولان این سازمان دستور بعدی کمیسیون بود که اعضای کمیسیون در ۳ جلسه این موضوع را مورد بررسی قرار دادند و نهایتاً امروز در خصوص اعمال تقاضای ماده (۲۳۴) رأی‌گیری شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکثریت اعضای کمیسیون پس از استماع گزارش تخلفات در حوزه نشر، پژوهش، اداری و استخدامی و عمرانی و دفاعیات رئیس سازمان سمت رأی مثبت به اعمال ماده (۲۳۴) آئین‌نامه داخلی در خصوص این موضوع دادند.

فلاحی تاکید کرد: این گزارش در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت و در صورت رأی مثبت نمایندگان مجلس در صحن به قوه قضائیه ارجاع خواهد شد

کد خبر 497375

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیسیون آموزش سازمان سمت رأی مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شدند/ در انتظار برگزاری انتخابات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فدراسیون انجمن‌های ورزشی حدود ۲ ماه است که با سرپرستی اداره می‌شود و همچنان زمان انتخابات این فدراسیون نیز مانند تعداد قابل توجهی از فدراسیون‌ها مشخص نشده است.

هفته گذشته انتخابات کمیسیون‌های مربیان، ورزشکاران و داوران به پایان رسید که وزارت ورزش و جوانان نیز تا به حال به خاطر مشخص نبودن نتیجه این انتخابات برای اعلام زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون دست نگاه داشته بود.

اعضای انتخاب شده برای کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران به شرح زیر است:

کمیته مربیان
۱-سیدامیر خوشبین (جوجیستو)
۲-کیوان صفاییان (بیسبال)
۳-فرزانه جعفرزادگان (جوجیستو)
۴-راضیه امیری (جوجیستو)

داور‌ها
۱-امید شیری (سپک تاکرا)
۲-سمیه شریفی (سافت بال)

ورزشکاران
۱-وحید ملکی (سپک تاکرا)
۲-مریم مرادمنش (سپک تاکرا)
۳-ابتین نخجوانپور (بیس بال)
۴-محمد صفدری (بیس بال)
۵-زهرا رشوند (اسپوکس)
۶-رویا کاهنی (کریکت)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • گذر نهضت سوادآموزی از وضعیت حاضر به مدل‌های جدید طبق برنامه هفتم
  • اعضای کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شدند/ در انتظار برگزاری انتخابات
  • اعلام وصول تقاضای اعمال اصل ۸۵ در طرح یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی
  • معزی‌فر: سرمربی تیم ملی بسکتبال را کمیته فنی انتخاب می‌کند/ تمام جوانب عملکرد دمیر بررسی می‌شود
  • دستورالعمل سازمان لیگ در خصوص بیانیه نویسی باشگاه ها
  • پرسپولیس و سپاهان نقره داغ شدند