Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:54:03 GMT

خشم رژیم صهیونیستی از فیلیپین به خاطر حمایت از غزه

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۷۶۲۴

خشم رژیم صهیونیستی از فیلیپین به خاطر حمایت از غزه

به گزارش ایرنا از "جروزالم پست" وزارت امورخارجه اسرائیل روز یکشنبه سفیر فیلیپین را در اعتراض به حمایت این کشور از تحقیق درباره اقدامات اسرائیل در نوار غزه در درگیری‌های اخیر احضار کرده است.

گیلاد کوهن معاون مدیرکل وزارت امورخارجه اسرائیل در آسیا و اقیانوسیه در این باره گفت: رای فیلیپین برای اسرائیل قابل قبول نیست و به تروریسم پاداش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوهن ادعا کرد، غیرقابل قبول است که کشوری مانند فیلیپین که از تروریسم و افراط گرایی در جنوب این کشور رنج می‌برد، از تصمیمی که جنایات جنگی حماس را نادیده می‌گیرد حمایت کند.

شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد پنجشنبه شب موافقت کرد که تحقیقات بین‌المللی درباره نقض حقوق بشر در درگیری‌های ۱۲ روزه میان نیروهای اشغالگر صهیونیست و گروه های فلسطینی در غزه را آغاز کند.

مجمع ۴۷ عضو شورای حقوق بشر سازمان ملل مستقر در ژنو پس از جلسه ویژه که توسط سازمان همکاری اسلامی و هیئت فلسطینی در سازمان ملل برگزار شد، با ۲۴ رای موافق، ۹ رای مخالف و ۱۴ رای ممتنع قطعنامه‌ای برای انجام تحقیقات در مورد سوء استفاده‌های روش دار در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و داخل اسرائیل را تصویب کرد.

در قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل آمده است، این کمیسیون همچنین قرار است علل اساسی تنش‌های مکرر، بی ثباتی و طولانی شدن منازعات از جمله تبعیض و سرکوب را بررسی کند.

این قطعنامه می افزاید، تحقیقات باید بر شناسایی واقعیت ها و جمع آوری شواهد برای اقدامات قانونی متمرکز باشد و هدف از شناسایی مجرمان برای اطمینان از پاسخگویی آنها است.

برچسب‌ها فیلیپین نوار غزه رژیم صهیونیستی حقوق بشر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فیلیپین نوار غزه رژیم صهیونیستی فیلیپین نوار غزه رژیم صهیونیستی حقوق بشر اخبار کنکور سازمان ملل حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، آخوند «عبا محمدنژاد» از شهرستان گمیشان با نوشتن یادداشتی با عنوان «موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی» به جنایات وحشیانه صهیونیست ها و مواضع مختلف کشورهای اسلامی و به ویژه حمایت جمهوری اسلامی از مردم مظلوم فلسطین پرداخته است که متن کامل آن در ذیل می آید:
 
آیا نداهای مسلمین زجر کشیده ی غزه را در همین 6 ماه گذشته از رسانه های مختلف ماهواره ای و مجازی ندیده یا نشنیده اید که بیشتر از 33 هزار مسلمان در جلو چشم جهانیان و با حمایت کفار سکولار جهانی چون آمریکا و ناتو و بی خیالی حکومت های ترکیه، آل سعود، امارات، اردن، مصر و غیره توسط کفار صهیونیست قتل عام شده اند؟
 
حالا در برابر نظاره گر شدن اختیاری یا اجباری مسلمین متفرق سراسر دنیا، ایران به عنوان پرچمدار جبهه ای در برابرِ کفار سکولار و اشغالگر به رهبری آمریکا و ناتو و به صورت خاص در برابر حکومت اشغالگر صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی فلسطین قرار گرفته است، و در میان تمام حکام حاکم بر سرزمین های اسلامی، ایران با جرأت و شجاعت چند دهه است به صورت غیر مستقیم و از کانال متحدینش و هم اکنون به صورت مستقیم این جرثومه ی فساد را مورد هدف قرار داده و به این فرض عین عمل کند.
 
این منهج اهل سنت و جماعت در طول تاریخ بوده است: حمایت و پشتیبانی از هر مسلمانی علیه هر کافری؛
 
هیچ مسلمانی نیست که از این حمله بدش بیاید، تضعیف اسرائیل آرزوی هر مسلمانی است.
 
به صورت بسیار مشکوکی بعضی از اکانت های مجهول به صورت هدفمند مشغول تخریب حمله ایران به رژیم منحوس اسرائیل هستند و مشغول شبهه پراکنی هستند و می گویند این حمله نمایشی بود.
 
آری نمایش هم بود، نمایش اقتدار قدرت نظامی ایران و ضعیف و شکننده نشان دادن اسرائیل.
 
چون ایران کسی از یهودیان را در این حمله نکشته است پس این حملات نمایشی است! اما باید دانست که پایگاه نظامی نواتیم که اسرائیل از آنجا به غزه و دیگر مکان ها حمله می کند را مورد حمله قرار داده و خسارات زیادی به آن وارد کرده است و طبق گزارش کانال های خبری حداقل 40 نظامی در این پایگاه کشته شده اند و این دستاورد بزرگی است.

انتهای پیام/
 
 

دیگر خبرها

  • موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • سفیر ایران در ژنو: نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید
  • نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید
  • واکنش نماینده ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • بیانیه شدیداللحن وزارت حقوق بشر یمن در مورد جنایات اسرائیل در غزه
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست
  • تقابل شدید آلمان با آزادی بیان برای حمایت یکجانبه از اسرائیل
  • حمایت مردم ترکیه از پاسخ موشکی ایران به رژیم اسرائیل
  • یو اسرائیل