Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،‌ معصومه ابتکار امروز یکشنبه در صفحه شخصی خود در توئیتر تاکید کرد:‌ ‏ان شالله مجلس تسریع کند.

 پیشتر معصومه ابتکار روز دوشنبه سوم خرداد در یازدهمین نشست وبینارهای آموزشی- تحلیلی حقوق کودک با عنوان «بررسی لایحه پلیس اطفال» با تاکید بر اینکه دولت دوازدهم توجه همه جانبه ای نسبت به حقوق کودک داشته و دارد، اظهار داشت: این توجه ابعاد مختلفی را در بر می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دادگستری به طور جدی مرجع ملی را فعال کرده و این مرجع هم نشست های آموزشی و تخصصی با قوه قضاییه و سایر مسوولان مرتبط داشته است. همچنین مدیران کل امور بانوان و خانواده استان ها را به عنوان بازوان استانی مرجع ملی کنوانسیون قرار داده است.  

برچسب‌ها معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده معصومه ابتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده معصومه ابتکار معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده معصومه ابتکار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان موادی از لایحه تجارت را اصلاح کردند.

به گزارش ایسنا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره لایحه تجارت (ایرادات شورای نگهبان)، با اصلاح مواد ۸۱۷ تا ۱۱۵۰ این لایحه موافقت کردند.

به گزارش ایسنا کلیات لایحه تجارت در فروردین‌ ماه سال ۱۳۹۷ به‌تصویب مجلس رسید و در سال ۱۳۹۸ جزئیات آن به تصویب مجلس رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • دولت سه لایحه جدید به مجلس ارسال کرد
  • ارسال ۳ لایحه دولت به مجلس
  • دولت سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • دولت ۳ لایحه به مجلس ارسال کرد
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس
  • الجزایر: صلح و امنیت تنها با احقاق حقوق ملت فلسطین ممکن است
  • برای مهار تورم نباید تمرکز بر محدودیت افزایش حقوق باشد
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت در صحن مجلس
  • توضیحات قالیباف درباره روند بررسی بخش دوم لایحه بودجه در مجلس