Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹ در زمین ورزشگاه المپیک کیش برگزار شد.

*پیش از شروع تمرین دراگان اسکوچیچ با توپی که در اختیار داشت مشغول روپایی زدن شد و آمادگی خود را به رخ تصویربرداران کشید.

* سرمربی تیم ملی بعد از چند دقیقه برنامه های تمرینی را که روی یک کاغذ نوشته بود به وحید هاشمیان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بعد از این کار به عکاسان گفت: می خواهید روی کاغذی که نوشته ام زوم کنید تا برنامه های تمرینی را ببینید؟ ولی من آن را در جیبم گذاشتم تا از چشم شما دور باشد.

*پیش از آغاز تمرین حاج صفی و اخباری با رسانه ها گفت و گو کردند. به هنگام مصاحبه اخباری جهانبخش با وی مقابل دوربین ها شوخی کرد و دروازه بان تیم ملی را هل داد که این موضوع با خنده اخباری توام شد.

*سامان قدوس که به تیمش به لیگ برتر انگلیس صعود کرده تنها غایب تمرین امروز تیم ملی بود. وی قرار است به منامه به ملی پوشان اضافه شود.

* وحید امیری که روز گذشته به صورت جداگانه تمرین کرده بود امروز در کنار سایر ملی پوشان پا به توپ شد.

* بعد از گذشته دقایقی از تمرین، مسعود سلطانی فر وارد ورزشگاه المپیک شد. هنگام ورود وی و همراهان تمرین تیم ملی در حال برگزاری بود اما برای دقایقی برنامه های تیم ملی به خاطر حضور خبرنگاران و گفت و گو با وزیر به تعویق افتاد. همین مساله باعث شد تا مدیر رسانه ای تیم ملی اعلام کند اسکوچیچ منتظر خروج خبرنگاران از تمرین است و برای دقایقی در کنار زمین هرج و مرج ایجاد شد.

* بعد از خروج خبرنگاران از تمرین پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم ملی که در کیش حضور دارد در ورزشگاه المپیک حاضر شد و تمرین ملی پوشان را نظاره کرد.

 

تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۴ فردا تهران را به مقصد منامه ترک می کند.

*این فیلم‌ها را ببینید.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر هیأت دولت به استان سمنان تاکید کرد: امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه در قالب سفر هیأت دولت به استان برای دومین بار، شاهد حضور وزیر صنعت معدن و تجارت خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سفر وزیر صمت در قالب سفر هیأت دولت دو روزه خواهد بود، تاکید کرد: وزیر صمت امروز و فردا در استان حضور یافته و از طرح‌های صنعتی مهم و همچنین بنگاه‌های اقتصادی استان سمنان بازدید خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح چهار پروژه اقتصادی و تولیدی با حضور وزیر صمت کابینه سیزدهم خبر داد و ادامه داد: این کارخانه‌ها در زمینه منسوجات، باطری، طرح‌های نیروگاهی و… خواهد بود.

احمدی با بیان اینکه بازدید از خط انتقال پساب شهری و شهرک صنعتی سمنان از جمله دیگر برنامه‌های وزیر صمت در استان است، ابراز کرد: شرکت در جشن احیا واحدهای راکد با حضور رئیس جمهور از دیگر برنامه‌های سفر وزیر صمت به استان سمنان است.

وی با بیان اینکه وزیر صمت امشب در سمنان نشست با کارآفرینان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاهیان خواهد داشت، گفت: افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری فردا پنجشنبه از دیگر برنامه‌های وزیر صمت است.

کد خبر 6080568

دیگر خبرها

  • دانشگر با کتف در رفته تمرین می‌کند! (عکس)
  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • دعوت از وزرای چند کشور دوست و همسایه برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم