Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:09:44 GMT

ادعای غیر ممکن و نشد درباره هالند!

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۷۹۰۳

ادعای غیر ممکن و نشد درباره هالند!

سرمربی تیم ملی نروژ یک ادعای باورنکردنی را در مورد ارلینگ هالند مطرح کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، اخیرا تصاویری از ارلینگ هالند منتشر شده که نشان می‌دهد او در روزهای پنجشنبه و جمعه در یک کلوپ شبانه واقع در ماربلا حضور داشته است.

 

در ویدئوهای منتشر شده در اینستاگرام می توانیم چند صد نفر را در یک کلوپ شبانه، نزدیک به هم و در حالی که به همراه ستاره نروژی در حال رقص و پایکوبی هستند مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

اما مشاهده این تصاویر از ارلینگ هالند باعث شد که انتقادات زیادی نسبت به او مطرح شود. با این حال استوله سولباکن، سرمربی تیم ملی نروژ امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی به دفاع از ستاره تیمش پرداخت.

 

در حالی که خبرنگاران از ارلینگ هالند بابت زیر پا گذاشتن پروتکل ها در شرایط بحرانی کنونی انتقاد کردند، سولباکن در پاسخ به آنها گفت: " او یک بازیکن جوان است که در یک دوره رقابت طولانی و با فشار بسیار زیادی بازی می کند. او به تمام پروتکل های مربوط به ویروس کرونا پایبند است و تا به حال 6428 تست منفی داشته است.

 

بعضی افراد دیگر زندگی را به خود سخت کرده اند. ارلینگ هالند کاملا خوب است، انگیزه های بالایی دارد و به کرونا هم مبتلا نیست‌."

 

این صحبت‌ها در حالی از سوی سرمربی تیم ملی نروژ مطرح شده که حالا ژان پیتر سالتوت، مفسر ورزشی به شدت نسبت به این دفاعیه سولباکن از هالند واکنش نشان داده است. او گفت: " این نشان می‌دهد که به هالند در تیم ملی جایگاه ویژه‌ای داده شده است. مربی نمی‌تواند بگوید که گردش در شهر درست چند روز قبل از اردوی تیم ملی کار درستی است. تجمع در شهرهای پرجمعیت با پروتکل های یوفا مطابقت ندارد."

 

 

 

 

اما مسئولان بهداشتی در نروژ ادعا کرده‌اند که آنها در مسائل فردی ورود نمی‌کنند و اگر نقض قوانین در این زمینه وجود داشته باشد یوفا و یا فدراسیون فوتبال نروژ باید در این باره تصمیم‌گیری کنند.
قرنطینه شدن در هتل یکی از ابتدایی ترین مسائلی است که افراد بعد از سفر به یک شهر باید آن را رعایت کنند؛ موضوعی که به وضوح توسط ارلینگ هالند نقض شد و باید دید که آیا ستاره نروژی با جریمه ای روبرو خواهد شد یا خیر.

 

گفتنی است هالند در فصلی که گذشت نمایش‌های درخشانی را در ترکیب دورتموند ارائه داد و حالا یکی از امیدهای تیم ملی نروژ در راه رسیدن به جام جهانی 2022 قطر نیز محسوب می‌شود.

ارلینگ هالند بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارلینگ هالند بروسیا دورتموند ارلینگ هالند تیم ملی نروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود

مدیران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند در پایان فصل جاری مسیر خود را از سرمربی هلندی‌شان جدا کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جایگاه اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد با توجه به عملکرد پرفراز و نشیب این تیم در فصل جاری متزلزل به نظر می‌رسد. نشریه انگلیسی «سان» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ تن‌هاخ در آستانه اخراج از سمت سرمربیگری منچستریونایتد در پایان فصل جاری است.

طبق این گزارش؛ حتی در صورت قهرمانی شیاطین سرخ در رقابت‌های جام حذفی انگلیس، خیلی بعید است که این مربی هلندی بتواند جایگاهش در این تیم را حفظ کند.

پیشتر نشریه «کیکر» آلمان با انتشار خبری مدعی شده بود؛ سِرجیم رتکلیف رئیس گروه INEOS (گروهی که اخیراً 25 درصد سهام باشگاه من‌یونایتد را خرید و بر بخش ورزشی آن کنترل پیدا کرد) با توماس توخل تماس گرفته و احتمال حضور او روی نیمکت منچستریونایتد برای فصل آینده در صورت اخراج تن‌هاخ را جویا شده است. این مربی آلمانی در پایان فصل جاری با توافقی دوجانبه که اخیراً حاصل شد، از سمت سرمربیگری بایرن کنار‌ه‌گیری خواهد کرد.

تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد

منچستریونایتد که یکشنبه شب در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس پس از تساوی 3-3 مقابل کاونتری در جدالی 120 دقیقه‌ای، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید و حریف منچسترسیتی در فینال این رقابت‌ها شد، در لیگ برتر انگلیس وضعیت چندان خوبی ندارد و در حال حاضر با 50 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و به نظر شانسی برای کسب سهمیه حضور در یکی از رقابت‌های اروپایی فصل آینده را ندارد.

تن‌هاخ 54 ساله تابستان 2022 بود که هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت و در همان فصل اول این تیم را به قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس رساند و تا فینال جام حذفی انگلیس هم پیشروی کردند. او تا پایان ماه ژوئن 2025 با این باشگاه انگلیسی قرارداد دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای جدید ابراهیم رئیسی در حضور مردم درباره ساخت مسکن
  • فیلم کامل ادعای کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای | اروپایی‌ها دست و پاشون را جمع کنند!
  • فیلم کامل ادعای تهدیدآمیز کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!