Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی  روز یکشنبه در نشست برنامه‌ریزی بزرگداشت برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) شهرستان پل‌دختر اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری برنامه‌های سالگرد ارتحال امام راحل تبلور اندیشه‌های ناب امام است که که یکی از آن اهمیت حضور حداکثری در انتخابات به عنوان یک تکلیف شرعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:هرکس در هر مقام، منزلت و جایگاهی که باشد موظف است انقلاب اسلامی را به عنوان نعمتی که امام راحل در اختیار ما قرار داده پاس بدارد.

امام جمعه پلدخترگفت: دنیاانقلاب اسلامی را با نام امام می‌شناسد و امروز نام و یاد امام فراموش نشده و مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود نام امام را می‌برند و امروز برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در دل رژیم صهیونیستی توسط یک جوان و تجمع هزاران آمریکایی با پرچم فلسطین مقابل کاخ سفید ثمره زحمات امام راحل است.

 وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در بین مردم و مسلمانان جایگاه ویژه‌ای دارد، افزود: پیشنهاد می‌شود ادارات سربرگ مکاتبات اداری را به جمله ای از مقام معظم رهبری در وصف امام خمینی مزین کنند و در راستای گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل در سطح شهر و سردرب ادارات تمثال امام نصب شود.

موسوی یادآورشد:مراسم ویژه سال‌روز ارتحال امام خمینی(ره)روز جمعه قبل از خطبه‌های نماز جمعه ساعت ۱۰ صبح در مسجد امیرالمومنین(ع) پل‌دختر با سخنرانی فرماندار برگزار می‌شود، که از همه اقشار مردم دعوت می‌شود در این مراسم شرکت کنند و ابتدا شرکت مدیران ضروری است.

 وی اهمیت انتخابات پیش‌رو را فوق‌العاده دانست و افزود: ادارات شهرستان برای برگزاری انتخاباتی با اقتدار، شور و نشاط و در شأن جمهوری اسلامی ایران تمهیدات لازم را بیندیشند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: انتظار می‌رود در زمینه انتخابات شورای شهر جهت رفع دغدغه‌های مردم داوطلبانی انتخاب شوند که به دور از حاشیه باشند و هر کس با هر سلیقه و گرایشی که در این رقابت قرار گرفته، هدفش خدمت‌رسانی به مردم و توسعه آبادانی شهر باشد.

وی افزود: در این رابطه برای پیشرفت شهرستان با فکر و برنامه و حرکت جدید باید متفاوت از گذشته عمل کرد و افرادی برای شورا انتخاب شوند که با ایده نو وارد این عرصه شدند، تا مردم بتوانند نتیجه انتخابات را لمس و موجب آرامش آنها شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مشارکت امام انتخابات ارتحال امام امام راحل پل دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد

استاندار قم در همایش فرهنگ سازان حضور با اشاره به اینکه توطئه‌های زیادی برای کاهش نرخ مشارکت مردم در کشور و به خصوص در قم صورت گرفته بود گفت: خوشبختانه به همت گروه‌های مختلف نرخ مشارکت در استان قم نسبت به انتخابات قبل ۶ و ۶۳ صدم درصد افزایش یافت.

سیدمحمدآقامیری با بیان اینکه استان قم در انتخابات قبل رتبه ۲۱ کشور را در مشارکت داشت گفت: در این دوره انتخابات استان قم رتبه هفتم را کسب کرد و استان قم ۹ درصد نسبت به میانگین کشور مشارکت بیشتری داشت.

وی افزود: در کشور تنها ۶ استان نرخ رشد مشارکت داشتند و استان قم یکی از این استان‌ها بود.

استاندار با تاکید بر برکات حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور افزود: هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد و این حضور در عرصه‌های مختلف همیشه مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است.

وی افزود: قرارگاه مردمی حضور نباید تعطیل شود و به دلیل در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده و به دلیل نیاز به افزایش مشارکت باید این قرارگاه با برنامه ریزی به کار خود ادامه دهد.

آقامیری با بیان اینکه نباید گروه مردمی فرهنگ سازان حضور تضعیف یا تعطیل شود و این گروه باید برای انتخابات سال آینده برنامه ریزی شود گفت: مردم توقع دارند تا مشکلات آنان دیده و شنیده شود و مسائل و مشکلات آنان کاهش یابد و این مشکلات فقط با جوانان و کار جهادی حل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • تجدید میثاق فرماندهان ارتش با امام راحل
  • مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)