Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان گچساران از تایید صلاحیت ۱۰ نفر از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت خبر داد.

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز یکشنبه (۹ خرداد) «علیرضا اتابک» گفت: ریحان محمد پور، علیمراد جعفری، سید حبیب الله حسینی، محمد مهدی فروغی نیا، هومان عسکری، دستور درخشنده پور، محمود فاطمی، هوشنگ گرجی زاده، سید محمد یوسف کاظمی بیدک و محمد محمودی چهار داوطلب تأیید صلاحیت شده در این حوزه انتخابیه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فرماندار گچساران، با بیان اینکه ۵ نفر از داوطلبان در این حوزه انتخابیه انصراف داده‌اند، اظهار کرد: سه نفر از داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت عدم احراز صلاحیت و ۹ داوطلب رد صلاحیت شده‌اند.   وی افزود: داوطلبانی که رد صلاحیت شدند یا صلاحیت آنها احراز نشده است از امروز به مدت چهار روز می‌توانند شکایت خود را به شورای نگهبان ارائه کنند.   گفتنی است که ۲۱ نفر داوطلب شامل یک خانم و ۲۰ آقا برای شرکت در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه «گچساران و باشت» ثبت نام کرده بودند.   انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.   لازم به ذکر است که به دلیل اینکه «غلامرضا تاجگردون»، منتخب یازدهم این حوزه انتخابیه با کسب ۳۹ هزار رأی، عتبارنامه‌اش رد شد، انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار می‌شود.

پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات میان دوره ای مجلس انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه حوزه انتخابیه گچساران و باشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند

به گزارش خبرنگار مهر، با برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲، انتخابات در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان به دور دوم کشیده شد که بر اساس اعلام وزارت کشور، در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه امسال دور دوم انتخابات برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه سمیرم و از مجموع ۴۲۸۱۲ رأی مأخوذه صحیح، سیدمحمد موسوی با ۶۰۶۹ رأی و رحیم کریمی با ۷۶۷۳ رأی به دور دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه لنجان و از مجموع ۶۱۷۰۴ رأی مأخوذه صحیح، حسین رجایی ریزی با ۱۱۲۹۵ رأی و علی کیانی با ۱۰۰۷۳ رأی به دور دوم راه یافتند.

دور دوم انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه برای رقابت ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6086799

دیگر خبرها

  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود