Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@01:14:46 GMT

مسئول پرونده اسرای داعش در نینوا دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۸۲۳۶

نیروهای امنیتی عراق یکی از تروریست‌های داعشی مهم که مسئول پرونده اسرا در این گروه بود را دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق امروز، یکشنبه از دستگیری مسئول پرونده اسرا در گروه تروریستی داعش خبر داد.

این واحد در بیانیه‌ای گفت: در عملیاتی ویژه و برنامه ریزی شده با استفاده از اطلاعات دقیق، تحرکات یکی از عناصر تروریستی مهم معروف به عرب که مسئول پرونده اسرا و کشته شدگان در گروه تروریستی داعش بود، رصد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بیانیه آمده است: پس از رصد تحرکات این تروریست داعشی توسط واحد اطلاعات نظامی لشکر ۱۵ و اطلاعات هنگ سوم تیپ ۷۳ پیاده نظام ارتش عراق، وی در نزدیکی پل یرموک در غرب نینوا دستگیر شد.

نیروهای امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر کشور ادامه می‌دهند.

عراق در دسامبر سال ۲۰۱۷، پس از حدود سه و نیم سال درگیری با داعش که حدود یک سوم کشور را اشغال کرده بود، آزادسازی تمام سرزمین‌های خود از چنگال این گروه تروریستی را اعلام کرد.

گفتنی است عناصر باقی مانده‌ای از داعش هنوز در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا، الانبار و… فعالیت دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داعش در عراق مسئول پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار

در دیدار سرکنسول روسیه در اصفهان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، ظرفیت‌ها و زمینه‌های همکاری تجاری، اقتصادی و گردشگری با استان مطرح شد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، "آندری ژیلتسوف" سرکنسول روسیه در اصفهان  با حضور در استانداری کرمان با رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان دیدار و گفتگو کرد. 

سرکنسول روسیه، هدف از سفر خود به کرمان را آشنایی با ظرفیت‌های این استان و افزایش همکاری‌های تجاری، اقتصادی و گردشگری طرفین بیان کرد و دیدار با مقامات کرمان را فرصتی برای تحکیم و توسعه روابط دانست.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با ابلاغ سلام استاندار که در سفر کاری حضور دارد، به پیشینه تاریخی چند هزار ساله استان پرداخت و گفت: کرمان در بخش‌های گردشگری، معدنی، کشاورزی و اقتصادی، ظرفیت‌های متنوعی دارد. 
وی افزود: سالانه ۱۰ میلیون تن تولید محصولات کشاورزی استان کرمان است و به لحاظ معدنی ۱۰ میلیارد تن ذخایر مس، کرومیت، تیتانیوم، زغالسنگ و ... داریم. 

معاون استاندار کرمان بیان کرد: یکی از اشتراک‌های کشور روسیه و ایران مبارزه با تروریسم است و همه می‌دانیم که پشت پرده اتفاق‌های مسکو و گلزار شهدای کرمان، استکبار بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد
  • افزایش ۱۳۰ درصدی اسرای فلسطینی از زمان عملیات طوفان الاقصی
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی همچنان در راس اولویت‌های ماست
  • لزوم همکاری ‌های امنیتی در بستر سازمان شانگهای
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند
  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار