Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی، وزارت بهداشت فلسطین امروز یکشنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی بمباران ۱۱ روزه خود علیه نوار غزه اعضای ۱۹ خانواده فلسطینی را به شهادت رسانده است.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۹۱ فلسطینی از ۱۹ خانواده به شهادت رسیدند که ۴۱ نفر آن‌ها کودک و ۲۵ نفر زن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این وزارتخانه، ۲۱ نفر از اعضای خانواده الکولاک ازجمله ۸ کودک و ۶ زن در حملات وحشیانه صهیونست‌ها به شهر غزه به شهادت رسیدند.

همچنین از خانواده ابوعوف ۹ نفر ازجمله یک کودک و ۵ زن در بمباران‌ها اسرائیلی علیه خانه آن‌ها در نوار غزه به شهادت رسیدند.

این وزارتخانه افزود که ۶ نفر از اعضای خانواده التنانی ازجمله ۴ کودک و یک زن نیز در حمله هوایی رژیم اشغالگر به خانه آن‌ها در شمال نوار غزه به شهادت رسیدند.

در ۱۱ روز حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه دست‌کم ۲۵۵ فلسطینی ازجمله ۶۶ کودک و ۳۹ زن و بیش از ۱۹۰۰ نفر زخمی شدند. در حملات رژیم اشغالگر در کرانه باختری نیز از ۱۳ آوریل حداقل ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوار غزه خانواده های فلسطینی رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی کرانه باختری شهادت رسیدند رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، یکی دیگر از اعضای خانواده اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در جریان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید.

خبرنگار روسیا الیوم گزارش داد که «محمد عبدالکریم هنیه» نوه برادرزاده رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه «شیخ رضوان» نوار غزه به شهادت رسیده است.

۲ روز پیش نیز «ملاک محمد هنیه» نوه خردسال اسماعیل هنیه بر اثر جراحت‌های وارده در نتیجه حمله چند روز پیش ارتش رژیم صهیونیستی به خودرو حامل فرزندان و نوه‌های هنیه به شهادت رسید.

در نتیجه این حمله ارتش رژیم صهیونیستی ۳ پسر و ۳ نوه دیگر رییس دفتر سیاسی جنبش حماس به شهادت رسیده بودند.

خاندان هنیه در جریان حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون بیش از ۶۰ شهید را در راه قدس و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تقدیم کرده‌اند.

کد خبر 6081411

دیگر خبرها

  • شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه
  • برادرزاده هنیه هم شهید شد + فیلم/ شهادت بیش از ۶۰ تن از خانواده اسماعیل هنیه تاکنون
  • برادرزاده هنیه هم به شهید شد + فیلم/ شهادت بیش از ۶۰ تن از خانواده اسماعیل هنیه تاکنون
  • ببینید | شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران غزه
  • شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران غزه/ وضعیت بغرنج کودکان+فیلم
  • آمریکا: شهادت کودک ۶ ساله فلسطینی در غزه توسط اسرائیل را بررسی می‌کنیم
  • صهیونیست‌ها کارخانه تولید دارو غزه را بمباران کردند
  • بمباران محل اسکان آوارگان فلسطینی در رفح و النصیرات
  • اسراییل جان بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک را در غزه گرفته
  • ۴کودک فلسطینی در میان ۷شهید بمباران اردوگاه یبنا در مرکز رفح