Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ابراهیم قربان‌زاده گفت: با توجه به اهمیت ماموریت مقابله با استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال که خسارت و صدماتی به شبکه برق شهری وارد می‌کند دستورات لازم صادر و تیم‌های پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی و فرماندهی انتظامی مشهد تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تیم‌های پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات گسترده اطلاعاتی ۴ ساختمان در حاشیه شهر مشهد که استخراج ارز دیجیتال در آن  صورت می‌گرفت را با همکاری کارشناسان شرکت برق و صمت مشهد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی به‌طور ضربتی این محل‌ها که در حاشیه شمالی و شرقی مشهد بود را پاکسازی کردند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس امنیت عمومی در این عملیات ۱۴۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را کشف و پرونده را برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داد.

قربان‌زاده اظهار کرد: تیم‌های کلانتری خواجه‌ربیع و ماموران انتظامی بخش رضویه نیز در این عملیات گسترده با شناسایی و پاکسازی ۲ ساختمان ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و با دستورات تخصصی مقام قضایی اقدامات قانونی در این رابطه به عمل آمد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تشکر از همکاری شهروندان با پلیس تأکید کرد: تأمین نظم و امنیت و دفاع از حقوق مردم تکلیف خطیر پلیس خدمتگزار است و خوشبختانه در خراسان رضوی به پشتوانه همکاری سرمایه‌های اجتماعی شاهد ارتقای نظم و امنیت هستیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

منبع: فارس

کلیدواژه: جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال استخراج ارز دیجیتال خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری عصر چهارشنبه با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) واقع در پارک ملت مشهد اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال را برای بازسازی آن اختصاص داد.

استاندار خراسان رضوی طی این دیدار چهره به چهره پای درد و دل جانبازان این آسایشگاه نشست و در خصوص برخی از مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مدیران و جانبازان برگزار شد؛ استاندار خراسان رضوی در خصوص بازسازی این آسایشگاه قول مساعد داد.

کد خبر 6081556

دیگر خبرها

  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • مشهد تابستان سختی را پیش رو دارد، کمبود ۶ هزار لیتر بر ثانیه آب
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است