Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@16:43:57 GMT

ستاره سابق بایرن شاگرد مورینیو می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۸۶۹۷

ستاره سابق بایرن شاگرد مورینیو می‌شود؟

ژروم بواتنگ که قراردادش با بایرن به اتمام رسیده، از آاس رم تحت هدایت ژوزه مورینیو پیشنهاد خوبی دریافت کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، 8 روز پیش بایرن مونیخ در هفته پایانی رقابت های بوندسلیگا میزبان آگزبورگ بود و در یک بازی پرگل موفق شد با نتیجه 5-2 از سد حریف خود عبور کند تا هانسی فلیک با پایانی خوش از جمع باواریایی‌ها جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سرمربی آلمانی تنها جدا شده قطعی بایرن مونیخ در پایان مسابقه امروز محسوب نمی شد. ژروم بواتنگ، داوید آلابا و خاوی مارتینز سه بازیکنی محسوب می شوند که بعد از چندین سال فوق العاده پر افتخارترین تیم آلمان را ترک خواهند کرد.

آلابا دو روز پیش رسما به رئال پیوست ولی آینده بواتنگ هنوز نامشخص است. مقصد بعدی او می تواند رم باشد.

آاس رم به دنبال یک بازیکن باتجربه و باکیفیت برای خط دفاعی اش است و گویا گزینه خود را نیز انتخاب کرده است؛ ژروم بواتنگ.

 گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رم در نظر دارد که مدافع سابق تیم ملی آلمان را راضی کند. مورینیو در زمان حضورش در منچستریونایتد هم سعی کرد که بواتنگ را به خدمت بگیرد که خود بازیکن در این باره گفته بود:«به مورینیو زنگ زدم تا از فرصتی که می خواست به من بدهد،  تشکر کنم اما ترک بایرن آسان نیست.»

حالا شرایط متفاوت است و ایتالیایی ها شانس زیادی برای استخدام وی دارند. البته بواتنگ مشتریان دیگری هم دارد؛ موناکو که در مرحله راهیابی به چمپیونزلیگ حضور دارد و فنرباغچه.

برای رم خرید بواتنگ یک خرید عالی خواهد بود چرا که اسمالینگ در این فصل به علت مشکلات بدنی فقط 21 بازی انجام داد و اکنون به یک گزینه مطمئن دیگر در خط دفاعی نیاز دارند. بواتنگ قبل از تصمیم گیری زمان خواسته اما به نظر می رسد که حضور مورینیو در تصمیم وی نقش مهمی داشته باشد و مربی پرتغالی بتواند نظر وی را جلب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بایرن مونیخ بوندسلیگا هانسی فلیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس

تونی کروس باردیگر مقابل تیم سابق خود بایرن مونیخ قرار می‌گیرد.

طرفداری | دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید، تقابل دوباره تونی کروس با هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی فوتبال آلمان و تیم سابق‌اش است.

دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری مقابل منچسترسیتی و آرسنال موفق به صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا شدند تا طرفداران فوتبال پس از چندین سال باردیگر به تماشای دیدار دو تیم پرافتخار فوتبال اروپا بنشینند. دیدار رفت در آلیانتس آرنا و دیدار برگشت هم در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. این مسابقه از یک جهت برای تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید هم حائز اهمیت است، چراکه او باردیگر مقابل تیم سابق خود، بایرن مونیخ قرار می‌گیرد.

یوسوا کیمیش که در دیدار برگشت مقابل آرسنال، تک گل پیروزی‌بخش بایرن مونیخ را به ثمر رساند در اینستاگرام پستی از شادی گل خود منتشر کرد. کامنت تونی کروس اما زیر پست او جالب‌توجه است. هم‌بازی کیمیش در تیم ملی فوتبال آلمان زیر پست او نوشته است:

قبل از نیمه‌نهایی، یکبار دیگه برو آرایشگاه.

بیشتر بخوانید: یوسوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • ستاره سابق نفت مشتاق قهرمانی پرسپولیس!
  • ستاره سابق استقلال راضی از ازدواج و تاهل!
  • توخل به پپ رسید: هدف بعدی مورینیو است
  • کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر