Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، طی روزهای گذشته با ادامه روند کاهشی موارد ابتلا و بستری‌شدگان کرونایی در استان مازندران بودیم که متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش در مرز سه رقمی قرار گرفت.

درست است بحث واکسیناسیون درحال انجام است اما در کنار این مسائل بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی باتوجه به تجربه موج‌های قبلی کرونا در استان مازندران ضرورت دارد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۹۵ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون  ۲۸۱ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۶۶ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر  ۱۱۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ بیمار جدید بستری و ۲۳ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش فارس، شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۹۵ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۹۲نفر رسید.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران وضعیت کرونا در مازندران دانشگاه علوم پزشکی پزشکی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۴۰۳ پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان‌غربی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،موسی ادیب فر افزود: در سال گذشته تعداد ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که از این تعداد ۱۳۵۹ پرونده مربوط به مردان و ۴۶مورد زنان بود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته  ۲۸هزار و ۷۷پرونده نزاع در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که ۷۷۵۰پرونده برای زنان و ۲۰هزار و ۳۲۷پرونده مربوط به مردان است.

ادیب فر با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد ۱۳هزارو ۴۰۸پرونده مربوط به تصادفات جرحی در پزشکی قانونی استان تشکیل شد، یاد آور شد: همچنین در این مدت ۷۲هزار و ۶۸۹ معاینه توسط پزشکی قانونی استان انجام و تشکیل پرونده شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۳۲۷مورد مجوز سقط جنین توسط پزشکی قانونی استان تشکیل شده است. 

وی اظهار کرد: در سال گذشته برای۱۹۱۵ مرد و ۵۰۸زن مجوز دفن صادر شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی تصریح‌کرد: در سال گذشته ۶۲مورد مجوز فوت ناشی از  سوختگی، ۴۲مورد مجوز فوت ناشی از غرق شدگی، ۴۲مجوز فوت ناشی از سرمازدگی، ۱۲مورد مجوز فوت ناشی از برق گرفتگی و ۴۰۹مورد مجوز برای مرگ های طبیعی که بر اثر بیماری صورت گرفته، توسط پزشکی قانونی استان صادر شده است.

دیگر خبرها

  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع ۱۴۰۳ استان گلستان
  • تشکیل ۱۴۰۳ پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان‌غربی