Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جنبش انصارالله در دیدار با نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن گفت که ربط دادن پرونده انسانی در یمن به دیگر پرونده ها پذیرفتنی نیست.

خبرگزاری میزان - «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در دیداری که با مارتین گریفیتس، نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن داشت، به انتقاد از نحوه تعامل این سازمان با پرونده انسانی در یمن پرداخت و مرتبط دانستن این پرونده به دیگر موضوعات را غیرقابل قبول توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الحوثی همچنیندر در این دیدار ضمن اشاره به ضعف نقش آفرینی سازمان ملل پیرامون محاصره ظالمانه ائتلاف متجاوز به یمن درباره غذا، دارو و فراورده‌های نفتی از نحوه تعامل سازمان ملل با پرونده انسانی در یمن و چشم پوشی از شیوه باج گیری ائتلاف متجاوز که درباره غذا و دارو به مردم یمن فشار آورده و از این طریق پیرامون دیگر پرونده‌ها چانه زنی می‌کند، انتقاد کرد.

رهبر جنبش انصارالله یمن همچنین بر این که دستیابی به فراورده‌های نفتی و تجهیزات پزشکی و مواد غذایی در هر شرایطی حق ملت یمن است تاکید کرد و گفت که محاصره، مجازات دسته جمعی و مغایر با قطعنامه‌های بین المللی و معاییر انسانی و تمام قوانین و شریعت است.

رهبر انصارالله یمن در ادامه با برشمردن تلاش برای ربط دادن بین پرونده انسانی به عنوان حق مشروع و مستقل به دیگر پرونده‌ها را مصادره صریح حق ملت یمن درباره بدیهی‌ترین حقوق خود اعلام کرد که به هیچ وجه نمی‌توان این معادله را پذیرفت و از سازمان ملل خواست تا به جای همدستی با کشور‌های متجاوز، موضع صریحی در خصوص این حق داشته باشد.

الحوثی همچنین به کشور‌های متجاوز هم تاکید کرد که اگر گمان می‌کنند توسل به محاصره ملت یمن موجب تقویت مواضع آن خواهد شد، در توهم به سر می‌برد.

وی در ادامه افزود که هرچه میزان محاصره کشور‌های متجاوز بیشتر شود ملت یمن راسخ‌تر به این نتیجه و اطمینان می‌رسند که آن‌ها خواهان صلح نیستند و برای آن تلاش نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: رهبر انصارالله: پایداری در جهت مقابله با دشمن مهمترین نتیجه درگیری‌های اخیر بود

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن انصارالله یمن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یمن انصارالله یمن پرونده انسانی در یمن دیگر پرونده ها انصارالله یمن سازمان ملل ملت یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"

مجید عباسپور دبیر اولین کنفرانس بین‌المللی تاب آوری و پایداری انرژی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، با اشاره به تلاش کشور‌های مختلف برای جلوگیری از فرآیند گرمایش کره زمین و آثار محیط زیستی ناشی از آن،  گفت: در گذشته برخی کشور‌ها دوره عبور از انرژی هسته‌ای را مطرح می‌کردند، اما با اتفاقات بین‌المللی که در دو سال اخیر رخ داد، این کشور‌ها به ویژه آلمان،  دوباره مسئله استفاده از انرژی هسته‌ای را مطرح می‌کنند.

وی افزود: آلمانی‌های با استناد به این که فناوری استفاده از انرژی هسته‌ای بروزتر شده و اثرات منفی آن بر محیط زیست کاهش یافته، می‌گویند که می‌توان دوباره به استفاده از این فناوری روی آورد.

عباسپور با اشاره به مسائل مهمی مانند امنیت انرژی و تأمین مالی در حوزه انرژی، گفت: دانشگاه صنعتی شریف می‌تواند با برگزاری مراسم‌هایی مانند کنفرانس بین‌المللی تاب آوری و پایداری انرژی، زمینه‌های لازم را در ابعاد علمی و کمک به سیاستگذاری در دولت‌های منطقه، فراهم کند.

وی اظهار کرد: در این مراسم مهمان‌های متعددی از کشور‌های گوناگون از جمله چین و روسیه حضور دارند و تلاش ما بر این است که همکاری خود را با دانشگاه سازمان ملل متحد نیز گسترش دهیم.

دبیر اولین کنفرانس بین‌المللی تاب آوری و پایداری انرژی ادامه داد: دانشگاه سازمان ملل در کشور شهر توکیوی کشور ژاپن است و ۱۴ انستیتو (مؤسسه) در کشور‌های مختلف دارد؛ پروپوزال (طرحی) را به نمایندگی یونسکو (سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد) در ایران ارائه کردیم که مورد پذیرش قرار گرفت و قرار است کرسی آن تحت عنوان تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی در دانشگاه صنعتی شریف شکل بگیرد.

مراسم افتتاحیه اولین کنفرانس بین‌المللی تاب آوری و پایداری انرژی امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) برگزار شد؛ این کنفرانس تا دوم اردیبهشت در تهران ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

سازمان ملل متحد با تحریم‌های یکطرفه علیه ایران در حوزه انرژی مخالف است

 

دیگر خبرها

  • دفاع از ملت فلسطین مسئولیت بزرگ امت اسلام است
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • عملیات وعده صادق معادله جدیدی ایجاد کرد/ برای ثبات منطقه هیچ راه‌حلی جز توقف تجاوز به غزه وجود ندارد
  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین
  • یک اشتباه می‌تواند منجر به یک درگیری منطقه‌ای تمام عیار غیرقابل تصوری شود | خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد
  • رهبر انصارالله یمن: این معادله تثبیت شد که اگر دشمن اقدامی کند، باید منتظر واکنشی سهمگین باشد
  • رهبرانصارالله: دفاع از ملت فلسطین مسئولیت بزرگ امت اسلام است
  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • طناب دار بر گردن عامل جنایت برج سپید | توقف حکم ۲ قاتل و یک متجاوز در لحظه آخر
  • انصارالله: به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم