Web Analytics Made Easy - Statcounter

فینیکس سانز با شکست لس آنجلس لیکرز همه چیز را به تساوی کشاند.

به گزارش طرفداری، در چارچوب رقابت های بسکتبال NBA، تیم های لس آنجلس لیکرز و فینیکس سانز به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با حساب ۱۰۰-۹۲ به سود سانز پایان یافت. با این برد، فینیکس موفق شد مزیت بازی خانگی خود را پس بگیرد و اکنون سری ۲-۲ تساوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کوارتر دوم بازی آنتونی دیویس پس از برخورد به بازیکن سانز مصدوم شد و از شروع نیمه دوم اعلام شد که به بازی برنمی گردد. هنوز اطلاع دقیقی از میزان مصدومیت دیویس وجود ندارد.

در این بازی، کریس پال با نمایش درخشان خود سانز را به پیروزی رساند. پوینت گارد با تجربه فینیکس در این بازی با هجده امتیاز و ۹ اسیست سهم ویژه ای در پیروزی تیمش داشت. نکته ویژه در مورد فینیکس دراین بازی این بود که امتیازهای شش بازیکن این تیم دو رقمی شد. در تیم لیکرز نیز لبران جیمز که موتورش مقداری دیر روشن شده بود با ۲۵ امتیاز، دوازده ریباند و شش اسیست بهترین بازیکن تیمش بود.

درهرحال اکنون همه چیز مساوی است و انتظار می رود که مسابقات جذاب دیگری را ادامه این سری ببینیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!

به گزارش "ورزش سه"، تیته با هدایت تیم فلامینگو در بازی مقابل پالمیراس به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. سرمربی سابق پالمیراس در بازگشت به ورزشگاه خانگی این تیم با توهین زشت یک طرفدار مواجه شد که روی صورت او آب دهان پرتاب کرد.

تیته پس از بازی گفت: "توهین بخشی از بازی است، اما تف کردن بسیار زشت است. اینکه باید سر و لباسم را تمیز کنم، زشت است. می‌دانم که فعالیتم به عنوان یک مربی کاملا آشکار است و باید تمام توهین‌های احتمالی را که از سوی طرفداران تیم‌های مقابل است، تحمل کنم. این فقط از طرف هواداران پالمیراس نیست."

دوران حضور او در پالمیراس به سال 2006 برمی‌گردد، فصلی که در آن برای 20 بازی مربیگری کرد و 8 برد، 5 تساوی و 7 باخت به دست آورد.

تیته در ادامه نشست خبری‌اش گفت: "من اینجا در پالمیراس بودم و به حضورم در این باشگاه بسیار افتخار می‌کنم. کار ما آن زمان پالمیراس را از سقوط نجات داد. آن دوران را در حافظه‌ام حک کرده‌ام."

اندرسون باروس، مدیر باشگاه پالمیراس، با برونو اسپیندل، مدیر باشگاه فلامنگو تماس گرفت تا بابت این اقدام شرم آور عذرخواهی کند.

از سوی دیگر، باشگاه پالمیراس اعلام کرد که با تیته تماس خواهد گرفت تا عذرخواهی کند و همچنین تحقیقاتی را برای یافتن مقصر و پس گرفتن کارت هواداری این طرفدار انجام خواهد داد.

دیگر خبرها

  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!