Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان_ معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ ، شاهد تکمیل و بهره برداری از ۱۳ طرح بزرگ صنعتی در استان با سرمایه گذاری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال باشیم.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ علی کلانتری معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هم اکنون ۱۳ طرح بزرگ صنعتی در استان در حال تکمیل و انجام عملیات اجرایی هستند که پیش بینی می کنیم تا پایان سال این واحدها تکمیل و راه اندازی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری یادآور شد: سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این واحد ها بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال با اشتغالزایی ۳ هزار نفر می باشد.

وی خاطر نشان ساخت : تولید مالت ، پرمنگنات پتاسیم ، انواع توتون و دارو از جمله تولیدات مابقی طرح های صنعتی استان می باشد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت معاون صنعت و معدن استان زنجان ۳ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.
مجید فرهزاد افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.
به گفته وی، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیر ساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای ودامداری و اشتغال زایی است.

دیگر خبرها

  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد