Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:54:55 GMT

ممنوعیت تردد بین استانی از ۱۲ تا ۱۷ خرداد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۹۶۸۳

ممنوعیت تردد بین استانی از ۱۲ تا ۱۷ خرداد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ اسپیدکار رئیس پلیس راهور خراسان شمالی  گفت: از روز دوازدهم ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۷ خرداد تردد بین استان‌ها فارغ از رنگ‌بندی‌ها ممنوع است.

بیشتر بخوانید

جریمه ۱۲۰ راننده متخلف محدودیت ترافیکی در خراسان شمالی

سرهنگ اسپیدکار با بیان اینکه تردد با وسایل نقیله عمومی و باری آزاد است، افزود: تردد بین شهر‌های یک استان مشکلی نخواهد داشت، اما تردد بین شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است و جریمه یک میلیون تومانی برای شهر‌های قرمز و پانصدهزار تومانی برای شهر‌های نارنجی اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ممنوعیت تردد جریمه رانندگان متخلف تردد بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور گفت: امروز تداوم ناپایداری جوی و دریایی در مناطق شرقی، شرق تنگه هرمز، پاره‌ای از ارتفاعات مرکزی و شمالی استان پیش بینی می شود.

وی گفت: امروز از شدت فعالیت سامانه بارشی در مناطق شمالی و مرکزی استان کاسته می شود و در مناطق شرقی استان تا اواخر وقت بارش‌ها تداوم خواهد داشت.

سی سی پور با اشاره به اینکه بارش‌ها بصورت گذرا و موقتی است، گفت: این مدت با توجه به سیلابی بودن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود و از تردد‌های غیر ضرور برون شهری و روستایی خودداری شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بیشینه سرعت باد در تنگه هرمز و دریای عمان تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا تا یک و نیم متر خواهد رسید و توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای تردد ایمن شناور‌ها بویژه سبک و صیادی در نظر گرفته شود.

سی سی پور گفت: فردا جمعه از سرعت وزش باد کاسته و شرایط برای تردد‌های دریایی مساعد خواهد شد.

وی گفت: از لحاظ دمایی با توجه به کاهش ابر در آسمان بتدریج، افزایش نسبی دمای بیشینه پیش بینی می شود و از ظهر شنبه ۱ اردیبهشت تا دوشنبه ۳ اردیبهشت با ورود یک موج بارشی جدید در مناطق شمالی، مرکزی، پاره‌ای از مناطق شرقی و غربی و ارتفاعات استان بویژه در بعدازظهر رگبار پراکنده باران و رعدوبرق و افزایش سرعت لحظه‌ای باد پیش پینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین