Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@23:44:04 GMT

(عکس) کفش‌های خاص و زیبای سردار آزمون

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۹۷۷۵

(عکس) کفش‌های خاص و زیبای سردار آزمون

مهاجم ۲۶ ساله تیم ملی فوتبال ایران بدون‌تردید در کنار مهدی طارمی، امید‌های اول دراگان اسکوچیچ برای درخشش در چهار دوئل حساس پیش‌رو هستند؛ سردار آزمون پس از آن‌که توانست با کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل لیگ روسیه، دست پر از سن‌پترزبورگ بازگردد، این روز‌ها پر انگیزه و پر تلاش در اردوی تیم ملی حاضر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به دنبال آن است تا هم در چهار مصاف پیش‌روی با گلزنی خود هم به صعود تیم ملی کمک کند و هم تعداد گل‌های ملی‌اش را افزایش دهد؛ او در ۵۲ تجربه ملی توانسته ۳۴ گل بزند و امیدوار است در منامه بر تعداد گل‌های ملی خود بیفزاید.

آزمون پیش از آغاز آخرین جلسه تمرینی تیم ملی در کیش، قبل از آن‌که شاگردان اسکوچیچ راهی بحرین شوند، زمانی که می‌خواست وارد زمین تمرین شود، با عکاسان حاضر در ورزشگاه المپیک مواجه شد، اما او گفت علاقه‌ای به ثبت عکسش ندارد، اما اصرار عکاسان برای عکاسی از آزمون برای این بود که او با کفش‌های خاص و زیبا قصد داشت به تمرین بپردازد.

رونمایی سردار آزمون از استوک‌های جدیدش در تمرین  باعث شد تا لنز دوربین عکاسان روی استوک‌های او زوم شود و شکار شود؛ استوک‌هایی که هواداران فوتبال در ایران امیدوارند برای او خوش‌یمن باشد و بتواند با آن‌ها گل‌های سرنوشت‌سازی در چهار دیدار باقیمانده از مرحله اول مقدماتی صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به ثمر برساند و تیم ملی را از چالش دشوار پیش آمده به سلامت عبور دهد.


ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: سردار آزمون تیم ملی زنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اعلام دروسی؛ آزمون مقابل بولونیا بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال رُم تأیید کرد در بازی فردا شب شاگردانش مقابل بولونیا، از مهاجم ایرانی‌اش استفاده خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیله دروسی در آستانه دیدار خانگی فردا شب (دوشنبه) شاگردانش مقابل بولونیا در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار خبر داد سردار آزمون فردا بازی خواهد کرد. 

مهاجم ایرانی جالوروسی در تاریخ دوم فروردین و در جریان برتری 5 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2026 دچار مصدومیتی از ناحیه عضله خم‌کننده شد و در حدود یک ماه به دور از میادین بود.

او در بازی پنجشنبه رُم مقابل میلان در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا که با برتری 2 بر یک و در نهایت صعود این تیم به مرحله بعد همراه شد؛ به ترکیب جالوروسی بازگشت اما فرصت بازی پیدا نکرد.

دروسی 40 ساله در این خصوص گفت: روملو لوکاکو را برای بازی فردا در اختیار نداریم، چون او دچار مصدومیت عضلانی جزئی شده اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. از بین آبراهام و سردار آزمون فردا یکی در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت و در ادامه و در جریان بازی آنها می‌توانند با هم بازی کنند.

سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها

سرمربی رُم همچنین درخصوص حریف فردای تیمش که در حال حاضر با 59 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی سری A است و بالاتر از رُم 55 امتیازی که یک بازی کمتر انجام داده جای دارد، اظهار داشت:  بولونیا در حال خلق یک شاهکار است، من به تیاگو موتا و باشگاه بولونیا به خاطر تیم فوق‌العاده‌ای که ساخته‌اند، تبریک می‌گویم. دیدن آنها جذاب است اما آنالیز و مقابله با آنها دشوار است.

تیم‌های رُم و بولونیا از ساعت 20 فردا (دوشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • ببینید | گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا؛ دورازه بان مصدوم شد
  • گل سردار آزمون به بولونیا (آاس رم 1-2 بولونیا)
  • با اعلام دروسی؛ آزمون مقابل بولونیا بازی می‌کند