Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان دبیر ستاد مدیریت بار صنعت برق کرمان گفت: صنایع فولادی و بزرگ استان کرمان در عبور موفق از پیک هشتم خردادماه جاری همکاری خوبی داشتند و عبور از این پیک با موفقیت سپری شد.

"پورغریب شاهی" اظهار کرد: با همکاری مشترکین صنعتی بزرگ همچون جهان فولاد، گل گهر، فولاد زرند ایرانیان، گهر زمین و فولاد سیرجان ایرانیان جمعا به میزان 185 مگاوات پیک هشتم خرداد ماه استان با موفقیت سپری شد و قرار است تا پایان هفته جاری نیز صنایع فولاد بردسیر، گل گهر سیرجان، سیمان کرمان، فولاد زرند و گهرزمین سیرجان نیز همکاری نموده و مصرف خود را به میزان توافق شده کاهش دهند تا از پیک بار هفته جاری با موفقیت و با کمترین خاموشی مقطعی عبور کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صنایع بزرگ استان کرمان در قالب 38 تفاهمنامه همکاری کاهش پیک بار 1400، از تاریخ 17 خردادماه جاری تا 15 شهریورماه بار مصرفی خود را کاهش می دهند.

پورغریب شاهی تصریح کرد: میزان همکاری صنایع در هفته دوم خرداد به دلیل افزایش دمای ناگهانی خارج از برنامه تفاهمنامه همکاری است که صرفاً براساس احساس مسئولیت اجتماعی صنایع برای کاهش خاموشی مشترکین در بخش خانگی بوده و بنده از مدیران ارشد بخش تولید و مدیران برق و انرژی این صنایع تشکر می کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پيك مصرف برق خاموشي كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه باشگاه نساجی درباره اتفاقات بازی خیبر - دریا بابل

باشگاه نساجی بیانیه ای منتشر کرد.

طرفداری | خیبر خرم آباد در هفته بیست و هشتم لیگ یک میزبان دریا بابل بود.

خیبر خرم آباد در هفته بیست و هشتم لیگ یک برد دراماتیکی مقابل دریا بابل کسب کرد. حیبر با برد پرگل 4-3 دریا بابل را در خانه مغلوب کرد اما این بازی حاشیه هایی هم داشت.

برخی از هواداران حاضر در ورزشگاه خانگی خیبر خرم آباد با لباس نساجی حضور داشتند که این موضوع با واکنش رسمی باشگاه نساجی رو به رو شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • تا آخر خرداد چقدر بارندگی داریم؟
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • بهادری جهرمی: دولت پیگیر حقابه هیرمند بوده و خواهد بود/ توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان / تداوم برنامه‌های حمایتی دولت از کشاورزان در سال جاری / آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • بیانیه باشگاه نساجی درباره اتفاقات بازی خیبر - دریا بابل