Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: یک هزار و ۷۶۹ دستگاه ماینر پرمصرف (تولید رمز ارز)، از سال ۱۳۹۸ و به ویژه ۲ ماه نخست امسال، در استان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، شیرزاد جمشیدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این تعداد ماینر، در مجموع بیش از ۳.۲ مگاوات توان مصرفی داشتند، که با تلاش نیروهای شرکت توزیع برق استان، شناسایی و جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: انرژی محاسبه شده این ماینرها هشت میلیون و ۵۲۰ مگاوات ساعت بود که بیش از چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به این شرکت خسارت وارد کرد.

جمشیدی به دانش آموزان و والدین آنها اطمینان خاطر داد که شرکت برق استان همدان نهایت تلاش خود را برای جلوگیری از خاموشی و تامین کامل و مستمر برق حوزه های امتحانی برای رفاه حال این آنها انجام خواهد داد.

وی افزود: از مدیران و مردم انتظار داریم تا با کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق ادارات در زمان فعالیت اداری و کاهش۹۰ درصدی در پایان ساعت کار ادارات، استفاده از دور کند کولرهای آبی و تنظیم ترموستات کولر گازی بر روی ۲۶ درجه و مصرف بهینه، وزارت نیرو را در ارایه خدمات و تامین انرژی پایدار یاری رسانند.‌

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: با کاهش ۱۰ درصدی میزان مصرف مشترکان، خاموشی های شبکه توزیع نیروی برق به کمترین میزان ممکن خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه میزان مصرف برق استان همدان در ۲ ماه نخست امسال حدود ۳۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است، اظهار داشت: بر اساس آمار منتشر شده، میانگین دمای هوای استان نیز نسبت به دوره بلندمدت ۲.۸ درجه سانتی‌گراد افزایش یافته که همین موضوع نیز موجب افزایش میزان مصرف برق در سطح استان شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان ارز دیجیتال ماینر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برق استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵ هزار و ۳۰۰ تن انواع کود شیمیایی در فامنین

منصور خزایی در تشریح وضعیت کود شیمیایی شهرستان گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون ۵ هزار و ۳۰۰ تن انواع کود شیمیایی پایه و سرک در فامنین تامین و توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه میزان کود توزیع شده شامل ۴ هزار و ۶۵۰ تن کود ازته، ۴۹۰ تن کود فسفاته و ۱۶۰ تن کود پتاسه برای کشت‌های زراعی است افزود: ۴ هزار و ۳۰۰ تن از کود‌های توزیع شده مربوط به سهمیه پاییزه بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین در ادامه گفت: توزیع کود از طریق سامانه پایش کود و با صدور حواله الکترونیکی توسط کارشناسان به عنوان کاربران سامانه انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • سرمایه‌گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمز دارایی حمایت می‌شوند
  • حمایت از سرمایه‎ گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمزدارایی
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا
  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • توزیع ۵ هزار و ۳۰۰ تن انواع کود شیمیایی در فامنین