Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم لاجانی رئیس اتاق اصناف مهاباد در خصوص تخلف کافی نت‌ها در رابطه با صدور برگه تردد بین شهری نیز  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: طی یک ماه گذشته ۵۷ مورد بازرسی از کافی نت‌های فعال سطح شهر انجام شده که طی آن ۹ مورد تخلف گران فروشی ثبت و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاجانی، با بیان اینکه اخذ ۲۰۰ هزار ریال برای ثبت درخواست برگه تردد توسط متصدیان کافی نت‌ها نامتعارف است، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده قیمت ۸۰ هزار ریال برای درخواست اخذ برگه تردد در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

با گران فروشان در مهاباد برخورد می‌شود

این مقام مسئول اذعان کرد: دریافت برگه تردد بسیاری ساده بوده و نیازی به مراجعه به کافی نت و پست بانک‌ها نیست و شهروندان به راحتی حتی با گوشی تلفن همراه خود امکان درخواست مجوز تردد خود را دارند.

او تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با سامانه ۱۲۴ یا تلفن ۴۲۴۴۹۹۷۴ واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف این شهرستان مراتب را گزارش دهند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق اصناف کافی نت تعزیرات حکومتی برگه تردد برگه تردد کافی نت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش

علیرضا رهایی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر کشور وظیفه دارد از ظرفیت بزرگ علمی و تحقیقاتی خود برای حل مشکلات کلان صنعت کشور استفاده کند.

وی افزود: این دانشگاه با همکاری ۱۸ دانشکده، ۱۴ پژوهشکده و ۴ پردیس خود در بندر عباس، ماهشهر، گرمسار و کیش انجام چهار برنامه کلان مطالعاتی و تحقیقاتی را در اولویت کار خود قرار داده است و در راستای این برنامه‌ها ارتباطاتی گسترده با ارگان‌های مرتبط برقرار شده پروژه‌های علمی بزرگی طراحی شده که مقدمات اجرایی این پروژه‌ها نیز فراهم شده است، همچنین پژوهشکده‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر که مأموریت انجام طرح‌های کلان را دارند مجدداً فعال شده و مشغول حل مشکلات و نیازهای مهم کشور هستند.

سرپرست دانشگاه امیرکبیر با اشاره به پروژه ابر رایانه سیمرغ گفت: سیمرغ بزرگ‌ترین ابر رایانه موجود در کشور است و الان به دلیل امکاناتی که دارد و روندی که برای توسعه این ابر رایانه طراحی شده بسیاری از ارگان‌های مختلف کشور در حال استفاده از این ابر رایانه هستند. آخرین استفاده از این ابر رایانه توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صورت گرفت که این سازمان برای ذخیره حجم زیاد اطلاعات تصویری که در مسیرهای مواصلاتی کشور دارد با دانشگاه امیرکبیر برای استفاده از ابر رایانه سیمرغ قرارداد منقعد کرد و در حال حاضر سازمان راهداری در حال استفاده از این ابر رایانه است.

رهایی ادامه داد: دانشگاه امیر کبیر در این زمینه امکانات مناسبی را تخصیص داده است اما به طور کلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پشتیبانی لازم را انجام می‌دهند و همچنین پیش بینی شده است که از طریق معاونت علمی ریاست جمهوری اعتبار جدیدی به مقدار ۲۰ میلیارد تومان برای این ابر رایانه تخصیص پیدا کند که بتوانیم با افزایش ظرفیت پردازش، موقعیت و جایگاه این ابر رایانه را در سطح دنیا حفظ کنیم.

کد خبر 6075840

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد