Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@18:50:39 GMT

پسران کرمانشاه به لیگ برتر فوتبال صعود کردند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۲۲۳۸

پسران کرمانشاه به لیگ برتر فوتبال صعود کردند

سجاد وفا‌سرشت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرمانشاه، اظهار داشت: تیم فوتبال نونهالان «کیامهر» کرمانشاه با تلاش و زحمات بازیکنان و کادرفنی تیم پس از طی کردن یک پروسه طولانی مدت و رقابت با نماینده‌های ایلام، کردستان، مرکزی، لرستان در پایان با  با برد سه بر صفر در مقابل تیم شهردای همدان به عنوان تیم سرگروه به لیگ برتر فوتبال نونهالان صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم کیامهر ورزشکاران پرورش یافته آکادمی بوده و نونهالان بومی استان کرمانشاه بوده و در آینده می‌توانند در میادن ملی از نام استان کرمانشاه دفاع کنند.

سرمربی تیم فوتبال نونهالان «کیامهر» کرمانشاه یادآور شد: تیم ما با استفاده از بازیکنان بومی استان خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور که احتمالا در پاییز سال جاری خواهد بود آماده می‌شود و با استفاده از بازیکنان این آکادمی از نام کرمانشاه دفاع خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: فعالیت آکادمی ما ثابت کرد، استان کرمانشاه در رشته فوتبال استعدادهای بسیار خوبی را داراست و در صورت شناسایی و پرورش این استعدادها با حمایت متولیان ورزش استان، می‌توان شاهد درخشش آن‌ها در میادین ملی بود.

وفاسرشت ادامه داد: آکادمی کیامهر فعالیت خود را از سال ۹۵ آغاز کرده و بسیاری از بازیکنانی که امروز با هم جشن صعود گرفتیم از سن ۱۰ سال فعالیت خود را در باشگاه آغاز کرده و پله پله در این آکادمی رشد کرده‌اند.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: همه ما می‌دانیم که راه‌اندازی و اعزام تیم در رده‌های پایه تنها یک فعالیت هزینه‌بر بوده و هیچ‌گونه درآمدی برای متولیان امر ندارد و از طرف دیگر کمک و حمایت از این بازیکنان زمینه آینده‌سازی برای فوتبال استان را در آینده فراهم می‌کند به همین دلیل مجموعه کیامهر در این راه به شدت نیازمند حمایت مسؤولان ورزش استان است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه لیگ برتر فوتبال همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و عراق از گروه B، جام ملت‌های آسیا، راهی مرحله یک چهارم پایانی این دوره از رقابت‌ها شدند.   در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیابه میزبانی شهر بانکوک کشور تایلند امروز از گروه B، تیم‌های ملی فوتسال عراق و استرالیا به مصاف هم رفتند این دیدار در نهایت با نتیجه ۶ به ۲ پایان رسید.   در دیگر دیدار این گروه نیز تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و عربستان مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در پایان ازبکستان با نتیجه ۳ به یک تیم برتر میدان شد.    با توجه به این نتایج، تیم ملی فوتسال ازبکستان با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کرد و تیم عراق نیز با ۶ امتیاز راهی مرحله بعد شد.

دیگر خبرها

  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • صعود تیم بسکتبال نوجوانان چهارمحال و بختیاری به جمع هشت تیم برتر کشور
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد