Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@10:06:34 GMT

تردد به همه شهر‌ها از ۱۲ خرداد ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۲۳۷۱

تردد به همه شهر‌ها از ۱۲ خرداد ممنوع است

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، منع تردد خودرو‌ها به همه شهر‌ها که پیش از این روز ۱۱ خرداد ماه اعلام شده بود به ۱۲ خرداد ماه تغییر کرد، بر این اساس تردد خودرو‌ها به همه شهر‌ها از ساعت ۱۲ ظهر روز ۱۲ تا ۱۷ خرداد ماه ممنوع است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، منع تردد خودرو‌ها به همه شهر‌ها که پیش از این روز ۱۱ خرداد ماه اعلام شده بود به ۱۲ خرداد ماه تغییر کرد، بر این اساس تردد خودرو‌ها به همه شهر‌ها از ساعت ۱۲ ظهر روز ۱۲ تا ۱۷ خرداد ماه ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ رسول ابراهیمی در مورد تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا و ممنوعیت از سفر‌های مردم در تعطیلات پیش رو افزود: براساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به پیش بینی‌های دیده شده در تعطیلات پیش رو و امکان سفر مردم به شهر‌ها بویژه شهر‌های مسافرپذیر و شمالی کشور با توجه به وضعیت کرونا، تردد از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه تا ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه به همه استان‌ها با رنگ بندی قرمز، نارنجی و زرد ممنوع است.

وی ادامه داد: محدودیت‌ها در تعطیلات پیش رو تشدید می‌شود و بر این اساس هیچ گونه برنامه‌ای برای یک طرفه کردن برخی مسیر‌ها از جمله چالوس به تهران نداریم. حتما با رانندگانی که نسبت به این محدودیت‌ها بی توجهی کنند برخورد شده و ضمن تذکر لسانی در صورت بی توجهی خودرو عودت داده و اعمال جریمه می‌شود.

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی اضافه کرد: این اعمال محدودیت شامل همه شهر‌ها اعم از قرمز، نارنجی و زرد می‌شود. برای ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های زرد و خروج خودرو‌های بومی از شهر‌های زرد ۵۰۰ هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده است.

سرهنگ ابراهیمی افزود: برای اجرای درست و صددرصدی مصوبه اخیر کمیته امنیتی وزارت کشور، پلیس از توان عملیاتی سایر رده‌های انتظامی نیز استفاده می‌کند، بر این اساس برای اعمال تشدید محدودیت، همه دوربین‌های وزارت راه و شهرسازی و ناجا به روز رسانی شده تا رصد و پایش‌های لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: قابل پیش بینی است که برخی قبل از ساعت اعلام شده قصد سفر داشته باشند، بر این اساس هموطنان باید بدانند محدودیت تردد‌ها همچنان ادامه دارد، اما در تعطیلات پیش رو تشدید می‌شود و هیچ گونه برنامه‌ای برای یک طرفه کردن برخی مسیر‌ها از جمله چالوس به تهران نداریم بلکه در شرایط کنونی و با توجه به شیوع کرونا همه مسیر‌ها دو طرفه است و هزینه سفر را افزایش داده ایم که این هزینه‌ها شامل ماندن در ترافیک‌های چند ساعته است.

سرهنگ ابراهیمی ادامه داد: اکنون نیز ورود و خروج از شهر‌های نارنجی و قرمز ممنوع است و ورود و خروج از شهر‌های قرمز مشمول یک میلیون تومان و ورود و خروج از شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

به گفته وی، همچنان محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد ادامه دارد و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهر تردد در جاده پروتکل بهداشتی تردد خودرو ها به همه شهر ها تعطیلات پیش رو بر این اساس خرداد ماه ۱۲ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیر اجرایی پروژه پایانه جدید شرق از افتتاح و بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، یاشار لطفی درمورد آخرین وضعیت راه اندازی پایانه جدید شرق گفت: از میانه سال گذشته راهبری عملیات اجرایی پروژه تکمیل و راه اندازی پایانه جدید شرق به شرکت متروی تهران واگذار شد و این در حالی بود که این پروژه از سال ۹۷ رها شده بود و به همین علت شاهد آسیب دیدگی پروژه بودیم.

لطفی با بیان اینکه ساخت پایانه جدید شرق در ۳ فاز پیش بینی شده که فاز اول آن مربوط به سالن های مسافربری و... است، افزود: فاز اول این پایانه در ۳ ماه نخست سال و قطعا پیش از تابستان ۱۴۰۳ بهره برداری می شود. پس از آن به مرور سایر فازها وارد مدار بهره برداری می شود.

وی در مورد ویژگی های فاز یک پایانه جدید شرق با اشاره به اینکه فاز اول این پایانه شامل سالن اصلی است که حدود ۲۵ هزارمتر مربع مساحت دارد، ادامه داد: با افتتاح فاز اول پایانه جدید شرق، زمینه انتقال تعاونی های پایانه قدیمی فراهم می شود که خدمت رسانی به مسافران برون شهری در این پایانه مطلوب تر خواهد بود.

مدیر اجرایی پروژه پایانه جدید شرق با تأکید بر اینکه پایانه جدید شرق هوشمند خواهد بود، اظهار کرد: پایانه شرق به عنوان پایانه دوستدار خانواده نامیده خواهد شد؛ چراکه علاوه بر هوشمندسازی پایانه، فضای استراحت و اقامت مسافران، ارتباط بصری و محیطی با مجموعه سرخه حصار و همچنین یکی از بزرگ ترین فروشگاه های شهروند به عنوان مجموعه مکمل پیش بینی شده است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ۱۴۰۳
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است