Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@03:37:39 GMT

یک کرسی پزشکی - انضباطی جهانی برای والیبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۲۷۴۷

یک کرسی پزشکی - انضباطی جهانی برای والیبال ایران

هما عابدی‌فر به عنوان کارشناس پزشکی در کمیته انضباطی ضددوپینگ فدراسیون جهانی والیبال منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دکتر عابدی‌فر پزشک عمومی، متخصص پزشکی ورزشی و نایب‌رئیس هیئت پزشکی‌ورزشی هیئت والیبال استان تهران است که طی دو دهه گذشته به عنوان مدرس پزشکی‌ورزشی، مسئول کمیته درمان و افسر کنترل دوپینگ نیز در رویدادهای مختلف داخلی و بین‌المللی ورزشی حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی معرفی عابدی‌فر از سوی فدراسیون والیبال ایران به فدراسیون جهانی، هیئت‌رئیسه FIVB پس از بررسی سوابق، وی را به عنوان کارشناس پزشکی برای عضویت در کمیته انضباطی ضددوپینگ به رئیس فدراسیون جهانی معرفی کرد که شب گذشته مورد تایید دکتر آری گراسا، رئیس فدراسیون جهانی والیبال قرار گرفت و حکم انتصاب هما عابدی‌فر برای تصدی کرسی مذکور صادر شد.

لیگ ملت‌های والیبال| ادامه قدرت‌نمایی ژاپن و ایستادن ایران در رده دوازدهم/ بازگشت دو بازیکن به تمرینات

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال ایران والیبال ایران فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در حالی روز گذشته موفق به کسب پیروزی سه بر صفر مقابل صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان شد که نخستین گل سرخ پوشان را دانیال اسماعیلی‌فر با ضربه سر در دقیقه 8 به ثمر رساند، اما پس از آن یک شادی جنجالی داشت.

به نقل از ورزش سه مدافع راست پرسپولیس پس از گلزنی در حلقه شادی بازیکنان تیمش قرار گرفت، اما پس از آن رو به بیرون زمین و در حالی که محمدحسین کنعانی‌زادگان هم در کنارش بود، یک حرکت جنجالی انجام داد که واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره اعلام کرد: «دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.»

با این شرایط باید اسماعیلی‌فر در روزهای آینده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برود تا درباره شادی گل خود توضیح بدهد و این کمیته به بررسی پرونده بپردازد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897096

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • فراخوان بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی دعوت شد
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه