Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کارکنان رسمی هلدینگ خلیج فارس با حضور در این محل، خواهان پایبندی هلدینگ خلیج فارس به مفاد قرارداد منعقده با شرکت صنایع پتروشیمی و رفع ممنوعیت انتقال دائم به سایر شرکت‌های تابعه نفت هستند.  

 

آن‌ها از مدتی پیش، خواستار اجرای ماده ۱۰ قانون نفت شده‌اند. مطابق ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوب سال ۱۳۹۱ مقرر شده نظام‌های اداری و استخدامی و پرداخت حقوق و مزایای آن دسته از کارکنان شرکتهای تابعه وزارت نفت که در واحدهای عملیات و تخصصی شاغل هستند با رویکرد تقویت رقابت‌پذیری و سرعت بخشیدن به بهره‌برداری از میادین مشترک و حفظ نیروی انسانی متخصص تابعه آیین‌نامه خاصی است که بدون الزام به رعایت قانون مدیریت خدمات کشوری با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوطه و با پیشنهاد وزارت نفت و تأیید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور تهیه می‌شود و حداکثر ظرف شش ماه پس از لازم‌الاجرا شدن این قانون به تصویب رئیس‌جمهور می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در تجمع امروز هم همین مطالبه تکرار شد. رفع تبعیض و محدودیت تعدیل مدارک تحصیلی، اعمال آیتم ۱۴۵۰ حق ماموریت کارکنان رسمی نفت در شرکت هلدینگ خلیج فارس از دیگر مطالباتی است که در تجمع مطرح شد. تعداد رسمی‌های نفت که در هلدینگ خلیج فارس مامور به خدمت شده‌‌اند، حدود 5200 نفر است. 

برچسب ها: هلدینگ خلیج فارس ، خلیج فارس ، ماهشهر لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OMS

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: هلدینگ خلیج فارس خلیج فارس ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: جماران

دیگر خبرها

  • گوگل کارمندان معترض به همکاری با اسرائیل را اخراج کرد!
  • دستگیری 9 کارمند گوگل به دلیل اعتراض به قرارداد با رژیم اسرائیل + عکس
  • (ویدئو) اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل + فیلم
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • واگذاری پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • پرسپولیس بانکی شد، استقلال نفتی!
  • مالکان جدید استقلال و پرسپولیس مشخص شدند