Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@18:25:18 GMT

فوتبال ساحلی | اعلام زمان قرعه کشی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۳۵۸۱

زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی مشخص شده است

زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی اعلام شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۱۸ خرداد در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و به صورت مجازی ( غیرحضوری) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:

لیگ برتر و دسته اول فوتبال ساحلی | اعلام زمان نقل و انتقالات

دور برگشت لیگ برتر والیبال ساحلی هشتم خرداد ماه آغاز می‌ شود

فوتبال ساحلی | بلوک باشی و علیزاده هم به کمیته اخلاق احضار شدند

 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلای 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران اتفاق افتاد قابل توجه پرسپولیسی ها؛ یک معلول مستمری بهزیستی را به حساب باشگاه پرسپولیس ریخت! دلایل 5 گانه استعفای اعضای هیات مدیره استقلال  شایعه تماس رامین رضاییان با رییس فدراسیون فوتبال هالند، کوادرادو و ادوارد مندی، بهترین های لیگ قهرمانان فصل 21-2020 تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 + سیدبندی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ساحلی قرعه کشی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات خواندنی از لیگ برتر فوتبال زنان؛ قهرمانی در اوج صلابت

شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان هم به نقطه پایان کارش رسید و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها نصیب خاتون بم شد.

به گزارش فوتبال 360، لیگ برتر فوتبال زنان ایران در مسیر خروج از وضعیت آماتور قدم بر می‌دارد و رفته‌رفته در مسیر نیمه‌حرفه‌ای‌شدن و حرفه‌ای‌شدن قرار دارد. البته که هنوز فرسنگ‌ها فاصله میان فوتبال زنان ایران و شرایط ایده‌آل و حرفه‌ای وجود دارد اما بدون‌شک در سالیان آینده با توجه به پافشاری‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا برای توسعه فوتبال زنان، شرایط در ایران هم تغییر خواهد کرد و حضور باشگاه‌های پرطرفدار و تیمداری‌شان در فوتبال زنان معادلات را تغییر می‌دهد.

شانزدهمین فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان با حضور 10 تیم برگزار شد و قرار است با توجه به پتانسیل فوتبال زنان ایران، رقابت‌ها در قالب 10 تیم کارش را در فصول آینده پیش ببرد و طبق آخرین خبرها و مصوبات هیات‌رئیسه سازمان لیگ، دیگر خبری از تغییر و تحولات در شمار تیم‌ها نخواهد بود و مسئولان سازمان لیگ و البته تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها، از ثبات ایجاد شده رضایت خاطر دارند. لیگ شانزدهم، یکی از دوره‌های جذاب تاریخ فوتبال باشگاهی زنان بود که البته توأمان با اتفاقی دراماتیک شد و فوت ملیکا محمدی باعث شد تا این حادثه ناگوار، لیگ شانزدهم را تا همیشه در اذهان هواداران فوتبال جاودان نگه دارد.

قهرمانی به این تیم می‌آمد!

خاتون بم برای ثبت سومین قهرمانی پیاپی و دهمین قهرمانی‌اش در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان، فصل را آغاز کرد. فوت ملیکا محمدی و مصدومیت شدید زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی در همان روزهای آغازین فصل باعث شد تا معادلات تغییر کند و بسیاری از هواداران فوتبال زنان معتقد بودند بمی‌ها نمی‌توانند خود را در کورس قهرمانی حفظ کنند اما عملکرد خیره‌کننده شاگردان مرضیه جعفری معادلات را تغییر داد و آن‌ها موفق شدند با کسب 14 برد، 4 تساوی و بدون تحمل حتی یک باخت عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

بمی‌ها برای دومین فصل پیاپی بدون تحمل باخت قهرمان رقابت‌ها شدند و جالب آنکه با اختلافی معنادار نسبت به سایر رقبا، با ثبت 69 گل صاحب عنوان برترین خط حمله فصل شدند و در فاز دفاعی هم خاتون بم با دریافت تنها 7 گل عنوان برترین خط دفاع را از آن خود کرد تا شاگردان مرضیه جعفری در اوج صلابت و اقتدار بتوانند به عنوان قهرمانی برسند و به اولین تیم تاریخ فوتبال باشگاهی زنان تبدیل شوند که 10 قهرمانی را در کارنامه‌اش دارد و رکوردی بی‌نظیر را به نام خود ثبت کردند. خاتون بم در 54 بازی اخیرش در لیگ برتر فوتبال زنان شکست‌ناپذیر بوده و رکوردی حیرت‌انگیز را در اختیار دارد!

ملوانی‌ها شاخ غول را شکستند!

ملوان بندرانزلی در سال‌های آغازین فعالیت فوتبال باشگاهی زنان جزو تیم‌های مدعی بود و در همان سال دوم فعالیت لیگ برتر فوتبال زنان بود که انزلی‌چی‌ها توانستند فاتح رقابت‌ها شوند. ملوانی‌ها که تا پیش از دوره فعلی، یک قهرمانی و 6 نایب‌قهرمانی در کارنامه‌شان داشتند، بعد از حدود 8 سال به دنبال آن بودند تا روی سکو بروند. هر چند انزلی‌چی‌ها در مسیر قهرمانی با وجود جذب ستاره‌های پرشمار ناکام بودند اما توانستند به رویای خود که حضور دوباره روی سکوی فوتبال زنان بودند، رنگ واقعیت بخشند و به مقام نایب‌قهرمانی رسیدند تا با کسب 7 نایب‌قهرمانی، از این حیث در تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان رکورددار باشند.

کمیت فدای کیفیت شد

فوتبال باشگاهی زنان در سالیان گذشته همواره در حالی دنبال می‌شد که اکثریت تیم‌ها، شرایطی غیرحرفه‌ای داشتند و همین مسئله باعث شد تا بخش مهمی از بازی‌های فصل برگزار نشود و سریالی از باخت‌های انضباطی در سرنوشت چگونگی چینش تیم‌های مدعی در جدول موثر بود. ضمن آنکه بازی‌های یک‌طرفه پرشماری برگزار می‌شد و بسیاری از تیم‌ها تجربه کسب برد با ثبت بیش از 10 گل را هم در کارنامه‌شان داشتند اما حالا برگزاری لیگ با حضور 10 تیم باعث شد تا کیفیت رقابت‌ها بالاتر برود و خبری از نمایش‌های یک‌طرفه و باخت‌های انضباطی پرشمار نبود و تنها 2 مسابقه در طول فصل به انجام نرسید و با تلاش‌های مسئولان سازمان لیگ، 43 مسابقه دیگر منظم و بدون حاشیه دنبال شد تا یکی از بهترین فصول تاریخ فوتبال زنان از حیث نظم و انضباط و البته کیفیت پیگیری شده باشد.

فارس از جغرافیای لیگ برتر فوتبال زنان حذف شد!

تیم‌ها برای بقا در لیگ برتر فوتبال زنان رقابت جذاب و نفسگیری داشتند و حتی تا روز پایانی، تکلیف یکی از 2 تیم سقوط کننده به لیگ آزادگان مشخص نبود اما سرانجام، از چهره 2 تیم سقوط کننده به رقابت‌های لیگ دسته اول رونمایی شد؛ ایساتیس کران فارس و آوا تهران. نماینده استان فارس در سالیان گذشته جزو تیم‌های بازیکن‌ساز بود که حالا باید کارش را در لیگ یک پیش ببرد و جذب حامی مالی مناسب هم نتوانست زمینه‌ساز حفظ سهمیه نماینده استان تهران در لیگ برتر فوتبال زنان شود تا فعلاً در جدول رقابت‌ها، تنها پیکان تهران به عنوان نماینده استان تهران در سطح اول فوتبال باشگاهی زنان حضور داشته باشد.

آمارهایی از شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان

بهترین خط حمله: خاتون بم (69 گل زده)

ضعیف‌ترین خط حمله: آوا تهران (13 گل زده)

بهترین خط دفاع: خاتون بم (7 گل خورده)

ضعیف‌ترین خط دفاع: ایساتیس کران فارس (61 گل خورده)

بیشترین برد: خاتون بم - ملوان بندرانزلی (هر کدام 14 برد)

کمترین تساوی: ملوان بندرانزلی (یک تساوی)

کمترین باخت: خاتون بم (بدون باخت)

بهترین گلزن: زهرا قنبری - افسانه چترنور (هر کدام 19 گل زده)

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بانوان فوتبالیست ایران قهرمان شدند فوتبال زنان (عکس)

دیگر خبرها

  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • نکات خواندنی از لیگ برتر فوتبال زنان؛ قهرمانی در اوج صلابت
  • اعلام زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران
  • کلوپ: زمان می‌خواهم این شکست را هضم کنم
  • روستوف برد؛ محبی ۶۸ دقیقه بازی کرد
  • آشنایی با ۵ گلزن برتر تاریخ فوتبال؛ از رده باشگاهی تا تیم ملی (+عکس)
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • برتری «اورنبورگ » در حضور لژیونر ایرانی
  • اعلام زمان افتتاح سمینار دانش افزایی کمک داوران ویدئویی