Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد شعبانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در جلسه ستاد استانی غنی‌سازی اوقات فراغت، گفت: پیش بینی می‌شود برای تابستان امسال بیش از یک هزار پایگاه اوقات فراغت در استان دایر شود.

او از ایجاد سامانه‌ای به نام پایگاه تابستانی من توسط وزارت آموزش و پرورش خبر داده و افزود: برشی از فعالیت‌های بیش از هزار پایگاه تابستانی استان در این سامانه بارگذاری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شعبانی گفت: بیش از ۹۰۰ محتوای پرورشی و فرهنگی در حال حاضر داریم که آماده بارگذاری در سامانه شاد، برای استفاده دانش‌آموزان استان است.

او با بیان اینکه تابستان متفاوتی در پیش داریم و آماده برگزاری کلاس‌های حضوری طرح تابستانه در شهر‌های آبی هستیم، افزود: بسیاری از شهر‌های استان هم اکنون در حالت زرد قرار داشته و در صورتی که از طرف ستاد کرونا، شهر‌هایی به رنگ آبی تغییر حالت دهند، کلاس‌های تابستانی در آن شهر‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

شعبانی با اشاره به عضویت بیش از ۵۰ درصد دانش‌آموزان استان در تشکل‌های دانش‌آموزی، گفت: بیش از ۲۵۰ هزار دانش‌آموز مازندرانی در تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی عضو هستند که ظرفیت بزرگی برای آموزش مهارته‌های مختلف به آنان می‌باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به افتتاح برنامه‌های تابستالنه در ۵ تیر ۱۴۰۰ توسط وزیر آموزش و پرورش، افزود: در نظر داریم تا یک برنامه و دستور کار هماهنگ و یکسان برای استان تعریف کنیم تا تمامی پایگاه‌های طرح تابستانه از آن شیوه و متد پیروی کنند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مازندران اوقات فراغت سامانه شاد آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از امروز در استان آغازشد.
مهدی منتجب افزود: امکان ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا سی یکم خردادماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم نیز ازدهم تیرماه آغاز و تا نهم شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه امکان ثبت کتاب های درسی به صورت انفرادی امکان پذیر است، افزود: انتظار می‌رود مدیران مدارس استان در اسرع وقت به منظور ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به‌صورت گروهی اقدام کنند.
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com است .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود چهار میلیون جلد کتاب به انبار استان اصفهان وارد شده است، گفت: این کتاب‌ها آماده تحویل به مناطق و نواحی استان است .
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، زمان تحویل کتاب ها از ناحیه و منطقه به مدرسه را دهم شهریور و توزیع آن به دانش آموزان را از بیست وششم شهریورماه اعلام کرد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه های ورودی است.

دیگر خبرها

  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد