Web Analytics Made Easy - Statcounter

 انتشار خبری مبنی بر احتمال تشدید مجدد محدودیت‌ها بر روی استخراج کنندگان  ارزهای دیجیتالی  در چین مجددا باعث افزایش فشار فروش در بازار‌ها شده است. طبق گفته برخی منابع خبری چینی، دولت می‌خواهد پس از ممنوع اعلام کردن استخراج ارز‌های دیجیتالی، متخلفان را با مجازات‌های سنگینی جریمه کند. البته داده‌ها حاکی از آن است که استخراج کنندگان بیت کوین کماکان تمایل کمی برای فروش بیت کوین‌های در اختیار خود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیت کوین در برخی از ساعات روز‌های گذشته موفق شده تا جایگاه خود را در بالای کانال ۴۰ هزار دلاری تثبیت کند.

از طرف دیگر میزان ورود ارز‌های دیجیتالی به صرافی‌ها تغییری محسوس نسبت به روز‌های قبل داشته تا جایی که برای نخستین بار از ۲۲ آوریل، میزان خروجی بیتکوین از صرافی‌ها بیشتر از میزان ورودی بوده است؛ بدان معنا که معامله گران بزرگ انتظار دارند قیمت‌ها به زودی صعودی شوند.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۴۵.۳ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۱.۸۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۶۸.۵۹ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۴۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۱.۷۷ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۰۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در دهم خرداد را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان) بیت کوین 34,467 ۸۴۹,۵۳۷,۶۴۷ اتریوم 2,306 ۵۶,۸۴۷,۱۰۴ تتر 1 ۲۴,۷۰۴ کاردانو 1.55 ۳۸,۳۲۱ بایننس کوین 310 ۷,۶۷۵,۵۸۹ ریپل 0.89 ۲۲,۱۳۷ دوج کوین 0.29 ۷,۳۱۸ یو اس دی کوین 0.99 ۲۴,۶۸۸

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ارزهای دیجیتالی بیتکوین دلار ارزهای دیجیتالی تشدید مجدد محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط بازار‌های مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی

بازار‌های مالی خرید و فروش رمزارز‌ها پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی دچار نوسان شدید شده است.

رمزارز بیت کوین (BTC) لحظاتی بعد از آغاز پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، کاهش شدید بیش از ۸.۴ درصدی را تجربه کرد.

قیمت این ارز دیجیتال از حدود ۶۷۰۰۰ دلار به ۶۱۶۲۵ دلار کاهش یافت که منجر به از دست دادن قابل توجه سرمایه بازار در عرض چند دقیقه شد.

گزارش‌ها از بازار‌های مالی جهان حاکی از سقوط شدید رمزارز‌های دیگر خبر می‌دهند. طبق داده‌های منتشر شده توسط بازار‌های رمزارز‌های دیجیتال، ارزش بازار جهانی کریپتو نیز ۸.۱۹ درصد کاهش یافته است.

تحلیل‌گران مالی می‌گویند تشدید تنش‌ها در خاورمیانه باعث ایجاد عدم اطمینان و ریسک گریزی در بین سرمایه گذاران شده که منجر به افزایش فروش در بازار ارز‌های دیجیتال می‌شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • قیمت بیت‌کوین دوباره سقوط کرد / آخرین وضعیت بازار رمزارزها
  • ریزش قیمت بیت‌کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟
  • سقوط بیت کوین پس از پاسخ ایران به اسرائیل
  • بیت‌کوین بعد از واکنش ایران سقوط کرد
  • بیت کوین بعد از واکنش ایران سقوط کرد
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین سقوط کرد
  • بیت‌کوین لرزید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • سقوط بازار‌های مالی جهان پس از پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی
  • سقوط بازار‌های مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی
  • سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی