Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@00:02:32 GMT

آخرین خبر از تمرینات پرسپولیس و یحیی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۴۰۵۸

آخرین خبر از تمرینات پرسپولیس و یحیی

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمرینات پرسپولیس پس از شش روز تعطیلی و در غیاب شش ملی پوش، امروز از سر گرفته خواهد ‌شد. رادوشوویچ دیگر غایب تمرین امروز است، که تا این لحظه به ایران بازنگشته است.

پرسپولیس در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق شد ذوب آهن اصفهان را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد و با ۴۸ امتیاز در کنار سپاهان در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان تهرانی به دلیل تفاضل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس رادوشوویچ پرسپولیس تمرینات پرسپولیس رادوشوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت

اوسمار ویرا ترکیب تیمش برای دیدار برابر صنعت نفت آبادان را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان مهمان صنعت نفت است.

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت
  • شهرآورد همیشه شرایط و جذابیت‌های خاص خودش را دارد
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!