Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام آنلاین از سمنان، این صعود با شعار"صعود مقاومت"، در روز سوم خرداد و بصورت همزمان و کشوری در سطح شرکت مخابرات ایران و مخابرات مناطق انجام شد.

در این برنامه، اعضای گروه کوهنوردی مخابرات منطقه سمنان موفق شدند از مسیر اورپلنگ به قله نیزوا، مرتفع‌ترین قله شهرستان مهدیشهر صعود نمایند و ضمن قرائت فاتحه به روح مطهر شهدا و ادای احترام به این بزرگواران، با آرمان‌های والای شهدای کشور عزیزمان و شهدای خانواده بزرگ مخابرات تجدید میثاق نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه صعود آقایان محمدمهدی قربانیان، پرویز رضائیان، حسن محبوبی‌فولادی، غلامرضا رفیعی‌پور و محمد عرب‌پناهان حضور داشتند.

لازم به ذکر است قله‌ ۳۸۱۰ متری نیزوا در استان سمنان و شهرستان مهدیشهر واقع شده و دارای مسیرهای مختلف صعود است که می‌توان به دریشو (جنوبی)، اورپلنگ و سیاه‌خانی (شرق)، هیکو (شمال) و چاشم (غرب) اشاره نمود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: صعود مقاومت نیزوا مهدیشهر استان سمنان شهدا مخابرات سمنان سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته سلامت در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری

تورج اسماعیلی اظهار داشت: یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با عنوان هفته ملی سلامت نامگذاری شده و شعار امسال این هفته، اصلاح سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری‌ها می‌باشد.

وی افزود: برنامه‌های گرامیداشت هفته ملی سلامت با تجلیل از فعالان سلامت در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

اسماعیلی اضافه کرد: بیش از ۱۵ عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته ملی سلامت در تمام رده‌های سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید

سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت شعار هفته سلامت ۱۴۰۳

وی بیان داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر، آیین‌های تقدیر و تجلیل از فعالین عرصه سلامت، برپایی ایستگاه‌های سلامت ویژه کارکنان، بهره گیری از آموزه‌های دینی در خصوص بهداشت و تغذیه با حضور علما و روحانیون، ارتقای آگاهی کارکنان وظیفه در خصوص سلامت و راه اندازی دفتر مشاوره تغذیه از برنامه‌های این هفته است.

اسماعیلی ادامه داد: بازدید اعضای کمیسیون بهداشت از اماکن سپاه، سرکشی از بیماران صعب العلاج، پیاده روی کارکنان و انجام مسابقات فرهنگی ورزشی، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه توسط کارکنان بهداشت و درمان سپاه استان از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته ملی سلامت در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به شمار می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • گرامیداشت هفته سلامت در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری
  • اداره کار و تعاون شهرستان دامغان به فیبرنوری مخابرات مجهز شد