Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه تجلی مردم سالاری دینی در انتخابات ظهور پیدا می کند، گفت: پیام حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به دنیا این است که نظام اسلامی ماندگار است و توطئه های آنان خنثی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در نشست شورای اداری شهرستان ملکشاهی، با بیان اینکه در طول تاریخ اسلام، تاکنون اسلام این چنین مردمی به خود ندیده است، اظهار کرد:مردم ما شایسته  خدمت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه ملت به خوبی خادمان خود را می‌شناسند و این دولت و دولت دیگر معنا ندارد، ابراز کرد: گله‌مندی مردم از شرایط سخت زندگی است ولی از نظام دلسرد نیستند، ولی حتی یک روز هم در کار مردم نباید خلل ایجاد شود.

 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه استان ایلام همواره در مشارکت حداکثری در انتخابات در میان سه استان برتر کشور  قرار داشته است، گفت: مردم ایلام وفاداری خود را به نظام و اتقلاب ثابت کرده‌اند،  حادثه ترشابه را به خاطر دارم و بعد از سقوط مهران این معبر از اهمیت زیادی برخوردار بود و مردم ملکشاهی این منطقه را ترک نکردند و مقاومت کردند.

 

وی با  با اشاره به مشکلات شهرستان ملکشاهی به ویژه در حوزه آب شرب، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان ملکشاهی وفادار به ولایت و نظام اسلامی هستند و این را تا به حال به خوبی نشان داده است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه با مسئولان برای خرید دام  مازاد عشایر رایزنی هایی انجام گرفته است که خبرهای خوبی داده اند و امیدواریم اجرایی شود، تصریح کرد: برای بیمارستان ملکشاهی که از ضروریات مردم است، وزیر بهداشت و درمان قول پیگیری داده اند.

 

وی تاکید کرد: در کشور و استان ایلام ظرفیت های زیادی هست که نیاز به مدیریت درست دارد و اگر نگاه به درون کشور باشد، مشکلات حل شدنی ست، هدف خدمتگذاری است و مسئولان تا زمانی که بر مسند مسئولیت قرار دارند باید کار کنند تا مشکلات حل شود.

 

امام جمعه ایلام در ادامه با بیان اینکه تجلی مردم سالاری دینی در انتخابات ظهور پیدا می کند، یادآور شد: حضور مردم با مشارکت حداکثری در پای صندوق رای، تعیین کننده  خواسته آنها است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه مسئولین وظیفه دارند انگیزه حضور مردم در انتخابات را بیشتر کنند، اظهار کرد: پیام حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به دنیا این است که این نظام ماندگار است و دشمنان کمتر به فکر این هستند که برای ما مشکل امنیتی ایجاد کنند.

 

وی تصریح کرد: به خاطر وعده ها و انتظاراتی که به مردم دادند و باید برآورده می شد، بعضیها از حضور در انتخابات دلسرد شده اند، باید تلاش کنیم مردم با انگیزه در انتخابات حضور داشته باشند.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه نقش رسانه ها برای تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات بی بدیل است، خاطرنشان کرد: مردم با حضورشان می توانند برای حل مشکلاتی که از آن گله مندند، نقش آفرین باشند.

 

گفتنی است، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  در سفر به شهرستان ملکشاهی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این شهرستان در حوزه آب شرب، راه، گازرسانی و بیمارستان قرار گرفت.
 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ملکشاهی مردم سالاری مشارکت ایلام انتخابات شهرستان ملکشاهی امام جمعه ایلام مشارکت حداکثری حجت الاسلام کریمی تبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی ظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار ایلام گفت: ایلام قطب اربعین و گذرگاه عتبات عالیات است که این مهمان‌نوازی و میزبانی از زوار عتبات عالیات، افتخار بزرگی است که به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

وی با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی، افزود: خوشبختانه با حضور میدانی استاندار و مسئولین استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارایه شده که این خدمات‌دهی، شایسته تقدیر است.

نامی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق و همچنین ظرفیت‌های متعدد دیگر، بیان داشت: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به رزمندگی و ایستادگی مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، یادآورشد: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات بودند که این نشان‌گر روحیه ولایت‌مداری این مردم است.

کد خبر 6088408

دیگر خبرها

  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم