Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل گفت: پیشرفت فیزیکی عملیات زیرسازی راه‌آهن اردبیل - میانه هم‌اکنون از مرز ۹۰ درصد گذشته و ریل‌گذاری ۶۲ کیلومتر نیز از عملیات روسازی این پروژه نیز انجام یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل،  اکبر بهنامجو پیش از ظهر امروز در بازدید از راه‌آهن اردبیل - میانه اظهار داشت: راه‌آهن اردبیل - میانه از سال‌های گذشته با سرعت قابل توجهی و با تزریق اعتبارات خوبی در حال اجراست، به طوری که 62 کیلومتر مسیر راه‌آهن اردبیل - میانه ریل‌گذاری شده و با پیشرفت خوبی در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این پروژه از سال 84 آغاز شده و طول این مسیر 175 کیلومتر است که انتظار می‌رود با تلاش پیمانکاران و تأمین مابقی اعتبارات بتوانیم پروژه راه‌آهن اردبیل را که جزو سخت‌ترین طرح‌های ریلی کشور است را پیش برده و برای پیشبرد اهداف مورد نظر گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

استاندار اردبیل گفت: پیشرفت فیزیکی عملیات زیرسازی راه‌آهن اردبیل - میانه هم‌اکنون از مرز 90 درصد گذشته و ریل‌گذاری 62 کیلومتر نیز از عملیات روسازی این پروژه نیز انجام یافته است که درصدد هستیم علی‌رغم سختی کار و شرایط ویژه این راه‌آهن که دارای بلندترین پل راه‌آهن کشور است اجرای آن را با موفقیت پیش ببریم.

جزئیات تکمیل 28 ایستگاه مترو از نگاه شرکت راه‌آهن شهریمدیرکل روابط عمومی راه‌آهن: قطار یزد-تهران دچار سانحه شد ولی آتش نگرفتراه‌آهن همدان ـ سنندج به عراق متصل می‌شود

بهنامجو بیان کرد: اشتغال‌زایی برای یک هزار و 600 نفر در اجرای این طرح و استفاده از 750 ماشین‌آلات سنگین در اجرای این پروژه به طور متوسط زمینه ریل‌گذاری 400 متر را فراهم کرده است و در این زمینه با تأمین نقدینگی و تمهیدات لازم عملیات ریل‌گذاری به صورت روزانه یک کیلومتر افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: تاکنون 2 هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه‌‌آهن اردبیل - میانه هزینه شده و با تأمین یک هزار میلیارد تومان این پروژه در فاز نخست به بهره‌برداری می‌رسد که امید می‌رود با تخصیص اعتبارات بتوانیم هر چه سریع‌تر و در موعد مقرر پروژه را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/140/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه آهن اردبیل ریل گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: با رویکرد محرومیت‌زدایی ۶۵ کیلومتر عملیات راهسازی و آسفالت ریزی در مناطق روستایی و عشایری استان انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عباس نوظهور در جریان افتتاح راه روستای مرتضی کندی در پارس‌آباد اظهار کرد: سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ماموریت پیدا کرده تا با هدف محرومیت‌زدایی در اجرا و سرعت‌دهی به پروژه‌های عمرانی و زیربنایی با اولویت مناطق روستایی و عشایری ورود پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته و در همین راستا 65 کیلومتر عملیات آسفالت‌ریزی و بهسازی راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی شد که در این پروژه‌ها راهداری نقش نظارتی و فنی را عهده دار بوده است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: در روستای مرتضی کندی دو کیلومتر راه روستایی به بهره برداری رسید که سپاه استان 6 میلیارد تومان برای آن هزینه کرده و پروژه بهسازی و آسفالت ریزی 2.5 کیلومتر مسیر ارتباطی عشایری نیز در بیله سوار افتتاح شد.

نوظهور بیان کرد: علاوه بر پروژه های آسفالت ریزی و راهسازی به همت بسیج سازندگی استان اردبیل آبرسانی به 455 روستا جزو برنامه ها و تکالیف اصلی است که تاکنون نیمی از این طرح ها نیز در روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار به بهره برداری رسیده است.

وی از تلاشی مضاعف برای تکمیل سایر پروژه های آبرسانی روستایی در سال جاری خبر داد و گفت: تا شروع فصل گرما آب شرب 83 روستا نیز تکمیل شده و اهالی این روستاها در تابستان از آب بهداشتی و سالم و در عین حال پایدار بهره مند خواهند شد.

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: با همکاری نهادهای حمایتی به ویژه کمیته امداد ساخت و تحویل مسکن مددجویی نیز با کیفیت و طرح های متفاوت به انجام رسیده و در روستاهای استان اردبیل تحویل خانواده های تحت پوشش کمیته امداد شده است.

نوظهور اظهار کرد: برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت سیل به شهرها و روستاها با همراهی منابع طبیعی استان و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) طرح های آبخیزداری و احداث بندهای تاخیری در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر 350 میلیارد تومان برای این پروژه‌ها منابع پیش بینی شده تا با اجرای طرح‌های آبخیزداری بتوان آب جمع شده در این بندها را به سمت باغات و اراضی زراعی هدایت کرد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد