Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – شهاب الدین عزیزی خادم که با شعارهای گوناگون در بحث درآمدزایی از فوتبال به میدان آمد تا به امروز صرفا از دولت کمک کرده و دولت هم در کمک به وی پیشتاز شده تا فدراسیون فوتبال بیش از هرزمان دیگری دولتی شود! 

انتخابات فدراسیون فوتبال در حالی برگزار شد که به باور بسیاری کیومرث هاشمی گزینه وزارت ورزش و جوانان و دولت تلقی می شد اما این موضوع صرفا در حد یک شایعه باقی ماند و حمایت دولتی ها پشت سر عزیزی خادم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب در این باره اینکه در روز شنبه ۹ اسفند و در واقع روز پایانی منتهی به انتخابات فدراسیون فوتبال به ناگهان باشگاه استقلال اعلام کرد که اسماعیل خلیل زاده به جای احمد مددی در انتخابات شرکت خواهد کرد و رایی که از جانب رئیس وقت هیات مدیره استقلال با نظر وزیر ورزش به صندوق انداخته شد به رئیس فعلی فدراسیون فوتبال بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر از افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی در ۲ سال اخیر خبر داد.

وی افزود: با توجه احداث ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و احداث مجموعه ورزشی دانش‌آموزی، انقلاب وسیعی در ورزش دانش‌آموزی صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش‌آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال کسب کرده و صاحب عناوین کشوری شده است.

وی گفت: کار زیربنایی در ورزش دانش‌آموزی آغاز شده و در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084845

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست
  • کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد
  • حمایت تمام قد بازیکن پرتغالی تراکتور از شجاع خلیل زاده + عکس
  • رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار می کنند
  • تلاش‌های مخفیانه برای عدم برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بلاتکلیفی