Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@13:59:28 GMT

ثبت نام در حوزه‌های علمیه تا تیرماه

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۵۴۲۴

ثبت نام در حوزه‌های علمیه تا تیرماه

 پروانه ترکمان اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه مدرسه حضرت زینب(س) در تمام مناسبت‌ها برای عموم مردم شهر برنامه برگزار کرده به طوری که در ایام کرونا نیز با رعایت پروتکل‌ها در این زمینه پای کار بوده است برگزاری کارگاه‌های پژوهشی، نشست‌های بصیرتی، جلسات اخلاق و تفسیر، کرسی‌های آزاداندیشی، توزیع بسته‌‌های معیشتی در چندین مرحله تهیه و دوخت و و توزیع ماسک  و مواد ضد عفونی‌کننده پخت و توزیع  غذای گرم و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله اقدامات  انجام شده حوزویان در طول سال و در ایام کرونا برشمرد.

وی توزیع ۱۶۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان، توزیع ۵۰۰ پرس غذا و افطاری با مشارکت این حوزه در طرح «علی یاوران» برگزاری مراسم تولد امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه مبارک رمضان، برگزاری سه شب برنامه شب‌های قدر با سخنرانی ویژه و در فضای باز برای طلاب و حوزویان و عموم مردم با رعایت همه پروتکل‌ها از دیگر برنامه‌های این حوزه در ماه مبارک رمضان دانست.

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) ملایر با بیان اینکه در چهاردهم خرداد و شهادت امام صادق(ع) نیز برنامه‌های مختلفی از جمله سخنرانی و سوگواری را در حوزه داریم گفت: این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور حوزویان و سایر خواهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) ملایر به عنوان یکی از حوزه‌های برتر علمیه استان همدان در زمینه‌های مختلف است اظهار کرد: در حال حاضر ۱۴۰ طلبه در این حوزه در حال تحصیل هستند.

ترکمان‌اسدی با بیان اینکه ثبت نام پذیرش سال تحصیلی جدید در حوزه‌های علمیه برای علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه های علمیه خواهران از بهمن ماه سال گذشته شروع شد و قرار بود تا پایان اردیبهشت ادامه داشته باشد از مهلت ثبت نام برای علاقمندان تحصیل در حوزه‌های علمیه تا تیرماه خبر داد و افزود: قرار است بعد از امتحان و مصاحبه تعداد ۳۵ نفر در این حوزه برای سال تحصیلی جدید پذیرش شوند.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه paziresh.whc.ir و مدارس علمیه سراسر استان همدان برای ثبت نام اقدام کنند اظهار کرد: تربیت بانوان مومن و کارآمد و گسترش فرهنگ دینی و مذهبی در سطح جامعه از مهم ترین اهداف فعالیت های آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران است.

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) ملایر تصریح کرد: فارغ التحصیلان بعد از فراغت از تحصیل  در فضاهای فرهنگی و تبلیغی  مانند آموزش و پرورش، سپاه و بسیج، شورای حل اختلاف و یا  به عنوان مبلغ در فضای عمومی جامعه فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های درس این حوزه در سال تحصیلی جاری به صورت آنلاین گفت: برخی دورس اختصاصی با توجه به ضرورت در هفته یک یا دو بار در حوزه به صورت حضوری برگزار شد.

انتهای پیام/89013

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار رئیس سازمان مالیاتی کشور با بیان این مطلب گفت: بخشی از هزینه‌های کشور به ناگزیر باید از طریق مالیات تامین شود، اما باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: باید مالیات مودیان به مردم را با شاخص‌های واحدی بررسی کرد تا موج نارضایتی‌ها کم شود.

وی نفت و منابع زیرزمینی را نعمت‌های خدادادی عنوان کرد و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل‌های بعد هم از این ثروت بهره‌مند شوند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: باید از خام فروشی کالا‌ها پرهیز کنیم و با تبدیل این منابع به دیگر کالا‌ها ارزش افزوده ایجاد کنیم.

وی در ادامه به تلاش دشمنان برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان اشاره کرد و افزود: ما با مشارکت مردم می‌توانیم شرکت‌های دانش بنیان را به بالاترین مرتبه آنها برسانیم و این موضوع تنها با همدلی مردم و مسئولان محقق می‌شود.

دیگر خبرها

  • امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم
  • مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود
  • باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود
  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه
  • اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حمایت از عملیات وعده صادق