Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@14:58:59 GMT

محدودیت تردد خودروها در زنجان اعمال می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۵۹۴۹

محدودیت تردد خودروها در زنجان اعمال می شود

سرهنگ محمد علی عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کرونا در استان در حال فروکش شدن است، گفت: در این راستا همچنان محدودیت‌های تردد در استان اعمال می‌شود.

وی اظهار کرد: محدودیت تردد خودروها از روز سه‌شنبه ۱۱ خرداد ماه سال جاری آغاز و تا دوشنبه هفته آینده ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه این محدودیت ارتباطی به رنگ‌بندی استان‌ها ندارد و تردد بین استانی ممنوع است، گفت: در شهرهای قرمز رانندگان یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیمی تاکید کرد: تردد در بین شهرهای استان زنجان مشکلی ندارد.

کد خبر 5224459

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور تردد وسایل نقلیه انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه چالش شایستگی گرگان آمار کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد خودروها در محورهای ورودی استان بوشهر ۶ درصد کاهش دارد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول قنبری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد تصادفات از ۲۴ اسفند سال قبل تاکنون در جاده‌های استان بوشهر ۲۰۰ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۳۰۲ مورد تصادف، ۶۰ درصد کاهش یافته است.

جانشین پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه ترددهای درون استانی از ۲۴ اسفند تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش یافته است افزود: تردد خودروها در محورهای ورودی استان ۶ درصد و خروجی هفت درصد در ۱۴ روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

وی گفت: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا روز گذشته تعداد تلفات جاده‌ای استان بوشهر بر اثر تصادف خودروها ۱۵ نفر بود که امسال به پنج نفر کاهش یافته است.

جانشین پلیس راه استان بوشهر بیان کرد: در ۱۴ روز گذشته ۱۶۷ نفر بر اثر تصادف خودروها در جاده‌های استان بوشهر مصدوم شدند که با توجه به تعداد مصدومین در مدت مشابه سال قبل به تعداد ۱۵۷ نفر، ۶ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه نداشتن تمرکز کافی و بی‌توجهی راننده به جلو عامل اصلی تصادفات جاده‌ای و شهری است، تصریح کرد: خستگی، خواب‌آلودگی و سرعت زیاد از دیگر عوامل تصادفات به شمار می‌رود.

کد خبر 6064299

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی مازندران
  • خبر مهم برای موج دوم مسافران نوروزی؛ اسامی شهرهای آماده پذیرش مسافر اعلام شد
  • خبر مهم برای مسافران نوروزی؛ اسامی شهرهای آماده پذیرش مسافر اعلام شد
  • اعلام شهرهای آماده پذیرش مسافر
  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • اسامی استان‌هایی که آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را دارند
  • اعمال محدودیت ترافیکی جدید در مشهد همزمان با شب‌های قدر
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • تردد خودروها در محورهای ورودی استان بوشهر ۶ درصد کاهش دارد