Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@02:09:13 GMT

هافبک سابق اسپارتاپراگ راهی سپاهان می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۶۰۲۹

هافبک سابق اسپارتاپراگ راهی سپاهان می شود؟

یک وب سایت اهل جمهوری چک مدعی شد که سپاهان به دنبال جذب هافبک سابق اسپارتا پراگ است.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی در لیگ برتر ایران با شرط و شروط خاصی در لیگ بیست و یکم برداشته می شود، یک وب سایت در جمهوری چک مدعی شد که باشگاه سپاهان به دنبال جذب هافبک سابق اسپارتا پراگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وب سایت ruik.cz جمهوری چک در مطلبی نوشت: مارتین هاچک بعد از پایان قراردادش در آلمان به یک تیم جدید نزدیک می شود و او علاقه مند است تا به فوتبالش در آسیا ادامه دهد. این بازیکن به سمت دومین قرارداد خود در خارج از فوتبال چک می رود.
مارتین هاچک پس از اینکه قراردادش با اسپارتا پراگ به پایان رسید، راهی بوندس لیگای 2 و تیم  وورتسبورگر کیکرز شد اما کمکی به نجات این تیم نکرد. او پس از اتمام قرادادش با این تیم، آلمان را ترک کرد و طبق گمانه زنی ها، این فوتبالیست 25 ساله راهی آسیا می شود.


اختلافات مارتین هاچک با اسپارتا یکی از جنجالی ترین اتفاقات در سال گذشته فوتبال چک بود. او باید بیش از 20 میلیون کرون به باشگاه سابق خود بپردازد. با این حال، او و وکیلش مارکتا ووچوسکا شکایت خود را به نزد دادگاه عالی ورزش CAS برده و درخواست تجدید نظر کرده اند.


با این حال این بازیکن راهی وورتسبورگر کیکرز شد و در 13 بازی برای تیمش به میدان رفت که در 5 بازی آخر، تنها 35 دقیقه به میدان رفت با این حال او به جلوگیری از سقوط تیمش به لیگ 3 آلمان کمکی نکرد و این تیم با قرار گرفتن در قعر جدول 18 تیمی بوندس لیگای 2، به دسته پایین تر سقوط کرد.


به همین دلیل، او درخصوص قرارداد جدید با مدیریت باشگاه وورتسبورگر کیکرز به توافق نرسید و این باشگاه را ترک کرد. طبق آخرین گمانه زنی ها در مورد این بازیکن، او راهی یک تیم در ایران به نام سپاهان خواهد شد.


این تیم در حال حاضر صدرنشین لیگ ایران است، بنابراین در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت. دو فوتبالیست از جمهوری چک به نام های رابرت ساها (پرسپولیس) و مارتین پاریزک (صباباطری) قبلاً در ایران کار کرده اند.


حضور هاچک در فوتبال آسیا می تواند به لحاظ فوتبال و مالی به او کمک کند. اگر او موفق به پیروزی در دادگاه CAS نشود، هنوز بیش از 20 میلیون بدهی بر گردن خواهد داشت.

اسپارتاپراگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اسپارتاپراگ جمهوری چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو پیاتزا سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال هلند اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی والیبال هلند را مشخص کرد که تغییر خاصی نسبت به سال گذشته وجود ندارد و تنها ون تیلبورگ به دلیل مصدومیت غایب این لیست است.

اسامی بازیکنان به شرح زیر است.

پاسورها: وسیل کمینک، سیل میژس، یوریس برکهوت، گیس ونسولکما، مارکوس هلد و فریک دِوِییر

سرعتی‌زن ها: ویلتنبورگ، فابیان پلاک، لوک ون‌در اِنت، میخاییل پارکینسون، سیب کورنبلک، بائو ورتلبوئر لوک هوفهویس و  رابین بویکهوت

دریافت کننده ها: بنی تویینسترا، تایس ترهورست، ژیس جورنا، مارتین ون‌گاردرن، یاسپر ویکسترا، تام کوپس، یانیک باک و توماس ون‌بلادل

قطر پاسور ها: نیمیر عبدالعزیز، ووتر ترمات، مارتین بریلهویس دن استروتکر و میکیل آهی

لیبرو ها: روبرت آندرینگا، جفری کلوک، متس بلیکر، نیلز لیپک

تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه به مصاف هلند می رود. هر دو تیم در پی سهمیه المپیک هستند.

دیگر خبرها

  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!
  • خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود
  • هافبک 17 ساله علیه ادعای میثاقی
  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد
  • حمله با قمه به بازیکن سابق استقلال + ماجرا چیست؟