Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عبدالله بیان، سرپرست مخابرات منطقه البرزگفت: خطوط تلفن و دیتای مشترکان مرکز شهیدان لطفی کرج به علت عملیات کابل برگردان و توسعه شبکه کابلی  برای خطوط تلفن ثابت و سیار مشترکان این مرکز  به مدت ۶ ساعت از ساعت یک بامداد ایجاد خواهد شد.

سرپرست مخابرات منطقه البرز افزود: این اختلال در محدوده جاده کرج - چالوس بوجود می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیان  گفت:  پس از اجرای عملیات توسعه خطوط کابلی ، اختلال در تلفن مشترکان برطرف خواهد شد.

او افزود: طی سال گذشته  بیش از ۱۹ هزار شماره تلفن ثابت جدید  در استان البرز دایر شده که تعداد  تلفن های  ثابت فعال در این استان  به یک میلیون و ۹۲ هزار خط رسیده است.  

بیان گفت: در زمان حاضر ۹ شرکت خدمات اینترنتی در البرز فعال است که ۵۳ درصد مشترکان خدمات اینترنی از مخابرات و ۴۷ درصد از سایر شرکت ها خدمات دریافت می کنند.

انتهای پیام/ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خطوط ارتباطی تلفن ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز

سرهنگ رسول جلیلیان گفت: کاربران می‌توانند درصورت نیاز به صورت شبانه روزی با شماره ۰۲۶۲۱۸۲۷۱۴۸ پلیس فتا البرز تماس برقرار کنند.

 

وی اضافه کرد: چنانچه کاربران با مشکلاتی درخصوص فضای مجازی روبرو شوند، کارشناسان پلیس فتا به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی هستند.

 

جلیلیان از کابران خرید‌های اینترنتی خواست به نکات امنیتی در این فضا توجه بیشتری کرده تا گرفتار کلاهبرداران مجازی نشوند چرا که افراد سودجو با استفاده از ترفند‌های جذاب تبلیغاتی تلاش می‌کنند تا خریداران و کاربران اینترنتی را که از آگاهی لازم در این زمینه برخوردار نیستند به سمت لینک‌های جعلی خود هدایت و دست به اعمال مجرمانه می‌زنند.

 

رییس پلیس فتا البرز بیان کرد: مردم برای خرید‌های مجازی قبل از هراقدام، از اصلی بودن صفحه سایت و آدرس اینترنتی مطمئن تا گرفتار درگاه‌های جعلی یا برداشت‌های غیرمجاز نشوند.

 

جلیلیان گفت: متقاضیان خرید کالا از سایت‌هایی که دارای نماد الکترونیکی هستند اقدام به خرید کنند و هنگام پرداخت وجه از درگاه اصلی اقدام به تراکنش نمایند ضمن آنکه از پرداخت بیعانه در هر شرایطی پرهیز شود.

 

وی یادآورشد: همچنین کاربران هنگام پرداخت اینترنتی از صحت و اصالت درگاه‌ها اطمینان حاصل کنند چرا که ثبت اطلاعات در سایت‌های جعلی با قرارگرفتن در دام کلاهبرداران سایبری همراه است.

 

رییس پلیس فتا البرز گفت: یکی از روش‌های شناخت درگاه‌های جعلی این است که کاربر یک بار اطلاعات کارت بانکی خود را اشتباه وارد درگاه موردنظر کرده و اگر عملیات بانکی ادامه یافت، به طورقطع درگاه جعلی است.

 

وی اظهارکرد: کلاهبرداران با ترفند خاصی نظیر ایجاد صفحات جعلی پرداخت‌های بانک و فروشگاه‌های مجازی جعلی از کاربران اطلاعات بانکی، شماره کارت، رمز اینترنتی CVV ۲ و تاریخ انقضای کارت را اخذ و سپس اقدام به برداشت غیر مجاز می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • سپاه به اسراییل ثابت کرد که دفاع ما پشیمان کننده و بازدارنده است
  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | د دلار ثابت ماند
  • قیمت‌ روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز
  • افسردگی شایع‌ترین اختلال روان/ تدوین پیش نویس سند سلامت روان