Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه صنف حق‌العمل کاران (بارفروشان) میوه و تره‌بار تهران در بیانیه‌ای حمایت خود را از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کرد. خبرگزاری میزان - اتحادیه صنف حق‌العمل کاران (بارفروشان) میوه و تره‌بار تهران در بیانیه‌ای حمایت خود را از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملت شریف بزرگوار ایران   امروز ایران اسلامی عزیزمان در آستانه غرب جدید با انتخابات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده‌ای مواجه است که بی‌شک تأثیر تعیین کننده‌ای بر آینده اقتصاد، سیاست و فرهنگ ما خواهد داشت. سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی که در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود که انبوهی از تجارب ۴۲ ساله را پشت سر گذاشته‌ایم که اینک لازم است با شناسایی نقاط قوت و ضعف این تجربه طولانی زمینه تشکیل ایران قوی را در بستر گام دوم انقلاب فراهم کنیم.   متأسفانه علی‌رغم وجود نیروی انسانی ماهر و توانمندی و منابع طبیعی غنی و سرشار در ۴۰ سال گذشته به جای تکیه و توان و امکانات داخلی خسارت جبران‌ناپذیری بر اقتصاد و معیشت مردم وارد شده است که وضعیت را برای تمام بازیگران عرصه اقتصادی، اعم از تولید‌کنندگان، کارآفرینان، تجار، کارگران و مصرف‌کنندگان بغرنج کرده است.   به طوری که خانواده بزرگ میوه و تره‌بار کشور نیز علیرغم وجود ظرفیت‌های فراوان اقتصادی در تولید و عرضه محصولات کشاورزی و باغی همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ فرمودند: «میوه‌ها فراوان است، اما قیمت‌ها بسیار بالاست» این قیمت بالا هم به علت گرانی و هزینه‌های جاری اعم از سموم، بذر، کرایه‌حمل ونقل، بسته‌بندی، عدم توسعه مکانیزاسیون کشاورزی، عدم مدیریت صحیح دولت در ذخیره‌سازی و به اصلاح تنظیم بازار شب عید و ... بوده که به جیب باغداران زحمتکش نرفته و نهایتاً ضرر آن به مصرف‌کننده خواهد رسید.   لذا با بی‌تدبیری‌ها و عدم حمایت از تولید ملی و بی‌توجهی به نقش نظارتی در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان شاهد بروز مشکلات اقتصادی فراوان هستیم.   همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری نیز آمده است قوه مجریه بالاترین اهمیت را در ارکان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور برعهده دارد که لازمه تحقق دولتی کارآمد در گرو انتخاب رئیس جمهوری خدمتگذار، مردمی، فسادستیز و انقلابی است که در سابقه عملکردی خود اقدامات درخشانی در حوزه رفع موانع معیشتی و زندگی مردم داشته باشد؛ لذا اعضای صنف حق العمل‌کاران (بارفروشان) میوه و تره‌بار تهران که دارای سابقه درخشانی با قدمت بیش از ۱۰۰ سال و تقدیم شهدای گران‌قدری در قیام ۱۵ خرداد، پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و بالا بردن پرچم شکوهمند ایران اسلامی است بدون هیچ وابستگی سیاسی آیت الله سید ابراهیم رئیسی را که دارای اقدامات موثر تحولی مثبت در قوه قضاییه بوده و منشأ خیری و برکات فراوانی در رفع مشکلات و آلام قضایی و اقتصادی مردم شریف ما داشته است بهترین و کارآمدترین فرد موجود میان داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری می‌داند.   به همین دلیل حمایت همه‌جانبه صنف خود را از تشکیل دولت مردمی برای ایران قوی اعلام می‌دارد تا با ادامه برنامه‌های تحولی وی از مبارزه با فساد، حمایت از تولید ملی و بهبود معیشت مردم از بار کاستی‌ها و ناملایمتی‌های این ملت بزرگ کاسته شود.   از خداوند متعال آرزوی بهروزی و عزت مردم شریف ایران را خواستاریم.   بیشتر بخوانید: اعتراض ستاد انتخاباتی زاکانی به بی‌نظمی در پخش مناظرات   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار انتخابات انتخابات 1400

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار انتخابات انتخابات 1400 میوه و تره بار تهران ریاست جمهوری آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان

به گزارش قدس آنلاین آیت الله رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در ادامه سفر دو روزه به همسایه جنوب شرقی امروز دوشنبه با آصف علی زرداری رئیس جمهوری اسلامی پاکستان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در اسلام آباد دیدار و گفت وگو کرد.

پیشتر هم دیدارهایی میان رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان، رئیس مجلس ملی و همچنین اعضای هیأت علی رتبه دو کشور برگزار شده بود.

همچنین در این سفر ۸ سند همکاری هم بین وزرای دولت های ایران و پاکستان در موضوعات تجاری، اقتصادی، امنیتی، حمل و نقل، قضایی، فرهنگی و ... به امضا رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کریدور امن از تهران تا اسلام‌آباد
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقا بخشند/ مرز دو کشور یک فرصت است
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • آیت الله رئیسی تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد