Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی یزدانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در چهار سال گذشته ۸۹ بوستان به مساحت ۱۵۴.۲ هکتار به تهران اضافه شد.

وی یادآورشد: ۲۱ قطعه باغ و زمین مشجر برای تبدیل به بوستان های عمومی تملک شد تا بخشی از کاستی فضای سبز در برخی مناطق جبران شود.

یزدانی اظهارداشت: سرانه فضای سبز تهران بیش از ۱۶ متر است اما در برخی مناطق سرانه کمتری وجود دارد و این باغات به همین منظور توسعه بوستان در این مناطق تملک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: فضای سبز پیرامون پایتخت با اولویت اجرا در دامنه جنوبی البرز، به چهار هزار و ۷۲۰ هکتار رسیده است و امسال تلاش می کنیم یکهزار و ۲۰۰ هکتار به آن اضافه شود.

وی خاطرنشان کرد: چهار محور ساماندهی قنوات، چاه ها، رود دره ها و تصفیه خانه ها و فاضلاب در تفاهم نامه با وزارت نیرو مورد توجه قرار گرفت.

یزدانی در زمینه میادین میوه و تره بار ادامه داد: طی چهار سال گذشته ما ۵۷  بازار به غیر از پروژه های بازسازی شده اضافه کردیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص حوزه آتش نشانی اضافه کرد: در مجموع در چهار سال گذشته ۱۴ ایستگاه اضافه شد و ۶ ایستگاه نیز تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در حوزه آتش نشانی و ایمنی اعلام کرد: ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه تجهیزات و ساخت ایستگاه آتش نشانی انجام و ماشین آلات نوینی خریداری شده است.

یزدانی بیان کرد: ۴۰ خودرو پسماند پزشکی دوربین دار و کنترل شده با همراهی وزارت بهداشت به صورت تفکیک شده حمل و با روش درست در آراد کوه دفع می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: اکنون تمام پسماندهای حجیم به صورت جداگانه و تفکیک شده در آراد کوه بازیافت یا دفع و بخشی از زباله ها نیز به کمپوست تبدیل می شوند و به این ترتیب پسماندهای پایتخت از ۷ هزار و ۵۰۰ تن روزانه به حدود پنج هزار تن رسیده است.

وی افزود: در زمینه سازمان بهداشت زهرا، کار خوبی که انجام گرفت بحث مکان یابی آرامستان جدید که اکنون مراحل نهایی در دست انجام است و از سوی دیگر ساماندهی آرامستان های قدیمی در دست اجرا قرار دارد.

برچسب‌ها شهر تهران شهرداری تهران معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران اخبار کنکور شهرداری تهران خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهار کرد: کارتن‌خواب‌ها و افراد زباله‌گرد در صورت علاقه می‌توانند توسط پیمانکاران خدمات شهری و با عنوان شغلی پاکبان در شهرداری تهران جذب شوند.

وی با بیان اینکه این افراد حداقل حقوق 11 و نیم میلیون تومان را دریافت و با مزایا تا 13 و نیم میلیون تومان افزایش خواهد یافت، افزود: همچنین این افراد بیمه هم خواهند شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، تصریح کرد: با تاکیدات شهردار تهران مبنی بر جذب نیروی کارگری از گرمخانه‌های شهر تهران در جهت حمایت از افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی جذب این افراد آغاز شده است.

محمدی گفت: متقاضیان این شغل می‌توانند به سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مراجعه یا با شماره 55530120 تماس بگیرند. همچنین تاکنون حدود 70  نفر توسط پیمانکاران خدمات شهری جذب شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان
  • ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری مهم‌ترین دغدغه برای رفع معضل زباله است
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد / این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد
  • زباله‌گرد‌ها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد | این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • زباله‌گردها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند/ بکارگیری ۷۰ نفر تا کنون
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب در شهرداری تهران به عنوان پاکبان