Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دیوان عدالت اداری درباره میزان مرخصی زایمان بانوان شاغل بین ۶ و ۹ ماه با پیگیری‌های این دیوان خبر داد و گفت که دولت مصوب کرد مدت مرخصی زایمان با حقوق ۹ ماه باشد که اجرای آن از ورود ۱۳ هزار پرونده به دیوان جلوگیری می‌کند. خبرگزاری میزان - حجت‌‎الاسلام والمسلمین مصدق، رئیس دیوان عدالت اداری در جلسه صبح امروز دوشنبه (دهم خرداد ماه) شورای عالی قوه قضاییه درباره میزان مرخصی زایمان بانوان شاغل بین ۶ و ۹ ماه با پیگیری‌های این دیوان خبر داد و گفت که دولت مصوب کرد مدت مرخصی زایمان با حقوق ۹ ماه باشد که اجرای آن از ورود ۱۳ هزار پرونده به دیوان جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس دستگاه‎‌های اجرایی مکلف هستند با توجه به مصوبه هیات وزیران مرخصی زایمان را ۹ ماهه محاسبه کرده و بر این اساس برای الزام دستگاه‌ها با اجرای این قانونی، نیازی برای مراجعه به شعب دیوان عدالت اداری وجود ندارد.   بیشتر بخوانید: طرح شکایت در دیوان عدالت اداری باتوجه به مصوبه هیات دولت در خصوص افزایش زمان مرخصی زایمان، ضرورت ندارد انتهای پیام/ برچسب ها: دیوان عدالت اداری مرخصی زایمان شورای عالی قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دیوان عدالت اداری مرخصی زایمان شورای عالی قوه قضاییه دیوان عدالت اداری مرخصی زایمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مدیرعامل تامین‌اجتماعی درباره سن بازنشستگی/ متوسط سن بازنشستگی چه تغییری کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سازمان تامین‌اجتماعی و دیوان عدالت اداری در نشستی مشترک به بررسی دلایل و بسترهای شکل‌گیری دعاوی مربوط به این سازمان در دیوان عدالت اداری پرداخته و بر ضرورت اصلاح برخی قوانین و مقررات ازجمله در زمینه مشاغل سخت و زیان‌آور تأکید کردند.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در این جلسه با بیان ضرورت اطلاع‌رسانی‌ دقیق به بیمه‌شدگان سازمان به‌جهت پیشگیری از طرح دعاوی گفت: اخیرا با برنامه‌ریزی انجام شده؛ هر ماه مبلغ حق بیمه پرداختی، تعداد روزهای اشتغال و عنوان شغلی اعلام شده در لیست‌های حق بیمه پرداختی را به‌عنوان سه موضوع اصلی که معمولا در شکایات طرح می‌شود؛ از طریق پیامک به اطلاع بیمه‌شدگان می‌رسانیم. این فرایند در حال تعمیم به عموم بیمه‌شدگان کشور بوده و ان‌شاءالله تا پایان اردیبهشت‌ماه به طور کامل اجرا می‌شود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898222

دیگر خبرها

  • تامین اجتماعی از اجرای قانون مرخصی زایمان دوقلوها امتناع می کند
  • امتناع تامین اجتماعی از اجرای قانون مرخصی زایمان دوقلوها!
  • سن بازنشستگی به ۴۰ رسید + شرایط
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • خبر مدیرعامل تامین‌اجتماعی درباره سن بازنشستگی/ متوسط سن بازنشستگی چه تغییری کرد؟
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسیده است
  • متوسط سن بازنشستگی به چند سال رسید؟
  • متوسط سن بازنشستگی به حدود ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید
  • میانگین سن بازنشستگی در ایران به کمتر از ۴۰ سال رسید! | افزایش تقاضاهای کذب برای بازنشستگی مشاغل سخت و زیان‌آور